رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت گیلان گفت: امسال برای بازسازی و نوسازی خطوط تولید واحدهای صنعتی بیش از ۵۷۳ میلیارد تومان در قالب رونق تولید پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 16 February 2022

به گزارش تابناک گیلان، فرهاد دلق پوش روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۲ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید و پرداختی مستقیم از محل منابع بانکی پرداخت شده است که ۵۷۳ میلیارد تومان آن به واحدهای تولیدی و صنعتی به منظور بازسازی و نوسازی خطوط تولید و ماشین آلات اعطا شده است.

رییس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه برای جلوگیری از رکود اقتصادی و چالش مالی بخش تولید؛ این اعتبارات پرداخت شده است، اضافه کرد: در سامانه بهین یاب تسهیلات پرداختی توسط بانک های عامل و عملکرد آنها به صورت مرتب بررسی و رصد می‌شود و تاکنون دو برابر تسهیلات تخصیصی از محل رونق تولید که یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده، تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به نیازمندی بسیاری از کارخانجات به تجهیز و بهسازی، اضافه کرد: با توجه به مستهلک شدن و فرسایش ماشین آلات صنعتی برای همگام سازی با تکنولوژی روز دنیا و افزایش راندمان بهره وری واحدهای صنعتی در قالب رونق تولید تسهیلات اعطا ء می شود که بسیار اثر بخش است.

حدود سه هزار واحد صنعتی در گیلان فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار