مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: پیرو پیگیری‌های به‌عمل و در راستای تفاهم‌نامه منعقده با بنیاد علوی بزودی مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه تصفیه خانه آب شرب سد تازه کند تخصیص خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۲۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ 16 February 2022

به گزارش تابناک اردبیل، علی حیدری اناری صبح امروز در دیدار با امامان جمعه شهرهای گرمی و انگوت اظهار کرد: حجم عملیات در حال انجام توسط شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در شهرستان‌گرمی و انگوت در سطح استان بی‌نظیر است.

وی افزود: پروژه ساماندهی رودخانه مرزی بالهارود در بازه مهدیخانلو از جمله فعالیت‌های شرکت در این شهرستان است که هم اکنون ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برنامه‌ریزی برای اتمام آن به‌عمل آمده است.

تامین آب شرب و صنعتی گرمی در اولویت شرکت آب منطقه‌ای اردبیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل تصریح کرد: تامین و تخصیص نیاز آب شرب و صنعت شهرستان گرمی در اولویت شرکت آب منطقه‌ای اردبیل است و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز در این خصوص به‌عمل آمده است.

وی همچنین تکمیل احداث سد عمارت و احداث تصفیه خانه سد تازه کند را یادآور شد و گفت: تمامی تلاش‌های خود را به‌کار خواهیم بست تا این طرح‌ها در زمان مقرر به نتیجه برسند.

نقش اساسی ائمه جمعه در ترویج فرهنگ الگوی مصرف آب

حیدری اناری در این دیدار نقش ائمه جمعه و جماعت را در تبیین وضعیت منابع آبی منطقه و ترویج فرهنگ الگوی مصرف آب را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار همکاری همه جانبه برای پیشبرد این هدف مهم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار