با دستور رئیس جمهور؛
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها: برحسب دستور ریاست محترم جمهوری، آیت الله دکتر رئیسی و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به حساب سرپرستان دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه واریز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 10 February 2022

به گزارش گروه استان های تابناک و به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه ها،  امید حاجتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از پرداخت مبلغ یک میلیون ریال طرح یارانه حمایت معیشتی به ازای هر یک از اعضای خانواده و به حساب سرپرستان دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور  در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: این مبلغ به جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  و برحسب دستور ریاست محترم جمهور، دکتر آیت الله رئیسی به حساب این سرپرستان واریز می‌شود.
 وی یادآور شد: این مرحله از واریز  براساس دهک‌های شناسایی شده و اقشار آسیب پذیر جامعه توسط وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور صورت گرفته، پرداخت می‌شود.

برچسب ها: حمایت معیشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار