هدف صلح و سازش
خانه سازش محله، گرامیداشت ایام الله دهه فجر در محله رسالت زاهدان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این استان و جمعی از مسوولان در این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 07 February 2022

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح خانه سازش محله ضمن تبریک ایام رجب و دهه فجر اظهارداشت:  حضور در کنار مردم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و ما یک شان بیشتر نداریم آن هم خدمت و نوکری به همین مردم است.

رحمدل بامری افزود: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی توانست تمام گردنه‌های خطرناک را پشت سر بگذارد قطعا ناشی از همین حضور مردم ولایت پذیری آنان بوده است.

وی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر کلنگ زنی ها و افتتاح پروژه‌ها را بیشتر می‌بینیم و این یک واقعیت است که باید گذشته و حال را ببینیم زیرا وقتی گذشته و حال را مقایسه می‌کنیم متوجه پیشرفت‌های زیاد می‌شویم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: ما مشکلاتی را هم داریم اما پیشرفت‌های زیادی نیز داشته‌ایم که باید به آنها توجه داشت و در عین حال سعی شود تا مشکلات را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: ما شهیدان زیادی در سیستان و بلوچستان همچون شهید حاج قاسم میرحسینی که شهید شاخص این منطقه بوده را داریم که برای این انقلاب جانفشانی کرده‌اند است.

بامری اظهارداشت: وجود خانه‌های سازش امر مهمی است زیرا مشکلاتی وجود دارد که مردم خودشان می‌توانند آن را حل کنند زیرا در استان ما به لحاظ بافت قومی و شرایط جغرافیایی قطعا می‌طلبد که ما از ظرفیت علما و معتمدین استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: معتمدین ظرفیت زیادی دارند که می‌توانند مشکلات مردم را بدون ارجاع غیر ضروری به محاکم قضایی حل و فصل کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: ما در کنار سایر دوستان یک مجموعه واحد هستیم زیر در چتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه خدمت به مردم را داریم./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار