مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس درباره حرف و حدیث‌های مطرح شده پیرامون انتقال شهرک سیراف شهرستان کنگان گفت: تغییری در مصوبات قبلی صورت نگرفته و تصمیم جدیدی هم مبنی بر اینکه این شهرک جای دیگری ساخته شود وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ 06 February 2022

به گزارش تابناک بوشهر، چندی پیش بود که انتشار نامه‌ای در رسانه ها و فضای مجازی پیرامون رایزنی سید موسی موسوی نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و تلاش وی برای انتقال احداث شهرک «سیراف»  به حوزه انتخابیه خود خبرساز شد.

شهرکی که در دولت هشتم جهت احداث در شهرستان کنگان و اسکان خانواده‌های کارکنان پارس جنوبی قرار بود ساخته شود و اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر مسؤولیت احداث آن را داشته تا پس از ساخت این منازل تحویل وزارت نفت شود.

این خبر واکنش های زیادی را از سوی کاربران در فضای مجازی و محافل عمومی به همراه داشت. مردم خواستار ورود جدی مسؤولان استان به ویژه استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت جلوگیری از تضییع حق استان شدند.

 

سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: اقدامی در رابطه با نامه‌ای که نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی نوشتند تا زمان حاضر صورت نگرفته است.

وی افزود: هیچ برنامه‌ای در مجموعه صنعت نفت مبنی بر اینکه در لامرد شهرکی احداث شود وجود ندارد.
 
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در مورد احداث شهرک در شهرستان کنگان گفت: برای ایجاد شهرک در این شهرستان مصوبه‌ای وجود دارد و تا الان در این مصوبه هیچ تغییری صورت نگرفته البته به دلیل مشکلات اعتباری این پروژه پیشرفتی نداشته است.

اسدی بیان کرد: در مورد مکاتبه‌ای هم که نمایندگان مجلس دارند موضوع طبیعی است و این نامه‌ها در مجموعه وزارت نفت مورد بررسی قرار گرفته می‌شوند و بعد در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خاطرنشان کرد: تغییری در مصوبات قبلی صورت نگرفته و تصمیم جدیدی هم مبنی بر اینکه این شهرک جای دیگری ساخته شود وجود ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار