عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در زمان بارش برف قراردادی نبود و برخی صاحبان ماشین‌آلات بخش خصوصی ساعتی 500 هزار تومان برای شهرداری کار کردند.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸ 30 January 2022

انسیه ابوبصیر، عضو شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: موضوع نبود ماشین‌آلات در شهرداری و بحث فروش آن و در پی آن بحث عدم انعقاد قرارداد موضوعی است که باید به جدیت پیگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ترک فعل انجام شده موجب لطمه زدن به وجهه شورای شهر شده است، گفت: از دستگاه قضایی به ویژه دادستان انتظار داریم که در این باره ورود کند.

وی با بیان اینکه توضیحات درباره فروش ماشین‌آلات شهرداری در گذشته قانع کننده نبود، اضافه کرد: حتی اگر فرض بگیریم که در گذشته ماشین‌آلات فروخته شده است، پس چرا امروز برای جبران کمبود قرارداد بسته نشد که در روز بارش برف به مشکل بر نخوریم.

ابوبصیر با اشاره به اینکه در جلسه با سرپرست شهرداری سوالات درباره عدم انعقاد قرارداد مطرح شد، گفت: انتقاد ما این بود که با وجود اطلاع از سرد بودن هوای زنجان، قرارداد پیمانکاری بسته نشده است، چرا که همین امر موجب نارضایتی و خسارت به مردم شد، پس افرادی که در این باره قصور کردند باید پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: اگر ماشین‌آلاتی در گذشته فروخته شده پس امروز تکلیف چیست، آیا باید در زمان بارش برف برویم درب منازل رانندگان را بزنیم که ساعتی برای ما کار کنند یا باید از قبل آمادگی این کار را داشته باشیم؟

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در زمان بارش برف قراردادی نبود و همه به شکل آزاد فعالیت کردند و ارتش و سپاه و جهاد نصر پای آمدند، گفت: برخی ماشین‌آلات بخش خصوصی ساعتی 500 هزار تومان برای شهرداری کار کردند.

ابوبصیر تصریح کرد: نبود قرارداد با پیمانکار موجب شد که شورای شهر کلی بی‌اعتبار شود و موجبات نارضایتی شورا را فراهم سازد و باید عمدی یا سهوی بودن این اقدام مشخص شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار