معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: ستادهای استانی مقابله با کرونا این اختیار را دارند تا در شرایط خاص و بنا به ضرورت محلی در چارچوب برنامه‌های کلی ستاد ملی، نسبت به اعمال محدودیت در بخش‌ها و شهرستان‌های هر استان تصمیم و اجرا کنند.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴ 30 January 2022

به گزارش تابناک زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در این باره اظهار کرد: طبق آنچه در ستاد ملی کرونا عنوان شد، بنا به دستور رئیس جمهور ستادهای استانی مقابله با کرونا این اختیار را دارند تا در شرایط خاص و بنا به ضرورت محلی در چارچوب برنامه‌های کلی ستاد ملی، نسبت به اعمال محدودیت در بخش‌ها و شهرستان‌های هر استان تصمیم گرفته و آنرا اجرا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تصریح کرد: در مجموع قرار شده که یک سری محدودیت‌هایی به صورت محدود برای کاستن از سرعت انتشار ویروس اعلام شود، البته هنوز منتظر جزئیات آن و ابلاغ به استان هستیم که به محض دریافت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: ممکن است این محدودیت‌ها شامل یک سری محدودیت‌های عمومی در قالب امکان دور کاری برای تعداد محدودی از کارکنان، مادران باردار و یا کارکنانی که بیماری زمینه‌ای دارند، شیوه‌نامه برگزاری جلسات و... باشد.

رفیعی در ارتباط با محدودیت‌های استانی هم گفت: این موضوع طبق شرایط استان به صورت روزانه تصمیم‌گیری خواهد شد و در صورت نیاز محدودیت استانی اعمال می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان افزود: در حال حاضر زنجان جزو استان‌های افزایشی نیست، ولی نگرانی‌ها پا برجاست و در تلاش هستیم اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به مدارس نیز تأکید شده است تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل داشته باشیم.

رفیعی با اشاره به اینکه از دستگاه‌های مربوطه گزارش وضعیت خواسته شده است، اضافه کرد: تا پایان هفته ستاد استانی کرونا تشکیل و تصمیمات مربوط در آنجا گرفته می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان از اجرای طرح شهید سلیمانی و قرنطینه خانگی هم خبر داد و گفت: یکی از مباحثی که در کنترل ویروس موثر است، بحث دوز سوم واکسن است که به مردم توصیه می‌کنیم توجه ویژه در این زمینه داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار