امام جمعه قزوین:
امام جمعه قزوین گفت: مهمترین تکلیف مسئولان در دهه فجر انقلاب اسلامی جهاد تبیین است و در این حوزه وظیفه اصلی به دوش رسانه‌های برخط و تأثیرگذار به ویژه صداوسیماست.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳ 29 January 2022

به گزارش تابناک قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین که شامگاه امروز در شبستان امیرالمؤمنین(ع) مسجدالنبی قزوین برگزار شد، با بیان اینکه چشم دوستان و دوستان به دهه فجر امسال دوخته شده، اظهار داشت: امروز ملت‌های دوست ما در کل دنیا دوست دارد ببیند که مردم ایران در یوم‌الله 22 بهمن چگونه شکوه‌آفرینی می‌کنند.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر هم دشمنان ما با دقت به آیین‌ها و مراسم جشن 43 سالگی انقلاب چشم دوختند و منتظر این هستند که مردم ما در دهه فجر ضعیف‌تر از قبل ظاهر شوند تا با بلندگوهای تبلیغاتی و رسانه‌ای خود شروع به تخریب چهره انقلاب کنند؛ به همین خاطر باید مواظب سوء استفاده دشمنان باشیم و با تمام توانمان پای کار برنامه‌های فجر بیاییم.

عابدینی مهمترین تکلیف مسئولان در دهه مبارک فجر را جهاد تبیین دانست و ادامه داد: در این حیطه وظیفه اصلی به دوش رسانه‌های برخط و تأثیرگذار به ویژه صداوسیماست که باید برنامه‌های با محتوای غنی تهیه و پخش کند و توقع ما از همه اصحاب رسانه این است که با جدیت کامل به حوزه جهاد تبیین در دهه چهل‌وسوم فجر ورود کنند.

وی با اشاره به اهمیت نحوه روایتگری رخدادهای منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تصریح کرد: اشخاصی که رویدادهای انقلاب را از نزدیک مشاهده کردند، باید این اتفاقات و رخدادها را برای نسل جوان و نوجوان امروز روایت کنند و نباید بگذاریم که نسل جدید از وقایع دوران مبارزات انقلاب اسلامی بی‌اطلاع بمانند.

لزوم نگاه فراگیر در برگزاری جشن‌های دهه فجر

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بی‌‌توجهی به جهاد تبیین خسارت بزرگی برای انقلاب و کشور دارد، گفت: بنابراین فعالان رسانه‌ای باید هر کدام به سهم خود بخشی از روایت‌گری انقلاب را به عهده بگیرند و واقعیت‌های خدشه‌ناپذیر آن دوران را به جوانان بگویند؛ وگرنه دشمن ما از رژیم ستمشاهی یک حکومت آرمانی و مظلوم می‌سازد.

عابدینی با اشاره به ضرورت نگاه فراگیر در برگزاری جشن‌های چهل‌وسومین دهه فجر افزود: همه رسانه‌ها باید با تمام توان خود شور انقلابی را در بین مردم ایجاد کنند و در این بین تمرکزگرایی را باید کنار گذاشته و به همه نقاط استان به ویژه مناطق محروم و روستایی هم باید برویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار