قهرمان رقابت‌های پرتاب نیزه پارالمپیک لندن با گلایه از اینکه قهرمانان ورزشی در کرمانشاه به فراموشی سپرده می‌شوند، گفت: استاندار جدید کرمانشاه مطالبات ورزشکاران کرمانشاه را پیگیری کند.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 28 September 2015
قهرمان رقابت‌های پرتاب نیزه پارالمپیک لندن با گلایه از اینکه قهرمانان ورزشی در کرمانشاه به فراموشی سپرده می‌شوند، گفت: استاندار جدید کرمانشاه مطالبات ورزشکاران کرمانشاه را پیگیری کند.

محمد خالوندی، قهرمان رقابت‌های دوومیدانی پارالمپیک لندن و بازی‌های پاراآسیایی گوانگجو از انجام تمرینات مستمرش برای کسب آمادگی هر چه بیشتر و شرکت در مسابقات قهرمانی جهان خبر داد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارم و برای مسابقات جهانی قطر آماده می‌شوم که می‌توان گفت شرایط ایده‌آل و مناسب است.

قهرمان رقابت‌های دوومیدانی پارالمپیک لندن خواستار دعای خیر مردم برای کسب مدال طلای مسابقات جهانی قطر و برافراشتن پرچم پرافتخار ایران اسلامی شد.

وی در خصوص رکورد جهان در رشته پرتاب نیزه و شکست احتمالی این رکورد، گفت: رکورد جهان در اختیار ورزشکار سوریه‌ای قرار دارد، اما من حدود 2 ماه پیش در مسابقات داخلی این رکورد را به‌میزان 109 سانتی‌متر جابه‌جا کردم.

قهرمان کرمانشاهی پرتاب نیزه بازی‌های پاراآسیایی گوانگجو ابراز امیدواری کرد در مسابقات جهانی پیش‌رو در کشور قطر نیز این رکورد را تکرار کند.

این ورزشکار کرمانشاهی با اشاره به وضعیت هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمانشاه، افزود: وضعیت نسبت به گذشته بهتر شده است.

خالوندی تصریح کرد: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمانشاه مشکلات ورزشکاران جانباز و معلول را درک می‌کند و بستر و امکانات لازم را برای ورزشکاران و ملی‌پوشان فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان متشکل از 20 رشته است و با توجه به بودجه محدود و وضعیت نامناسب مالی، اداره کردن هیئت بسیار سخت است.

به گفته قهرمان مسابقات دوومیدانی پارالمپیک لندن، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمانشاه بخشی از هزینه‌های ملی‌پوشان را پرداخت می‌کند.

وی از اینکه در کرمانشاه مرسوم شده قهرمانان ورزشی استان تنها برای عکس یادگاری اهمیت پیدا کرده و پس از آن به فراموشی سپرده شوند به‌شدت انتقاد کرد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار