رئیس دادگاه مارگون خبر داد:
در پی برگزاری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مرکز استان، طرح مزبوزر در شهرستان مارگون برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 20 January 2022
پلمپ یک واحد صنفی تولید ابزار و ادوات جرم، در مارگون

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علیرضا بهنام رئیس دادگاه عمومی مارگون در این زمینه اظهار داشت: این طرح در راستای سیاست ها و دستورات اکید رئیس دستگاه قضایی استان و دادستان مرکز استان و با همکاری مامورین نیروی انتظامی و بسیج برگزار شد.

رئیس حوزه قضایی مارگون در خصوص اجرای این طرح گفت: در اجرای این طرح از  خودروهای مظنون و از مغازه هایی نیز که اقدام به فروش سلاحهای سرد می نمودند بازرسی بعمل آمد و کسانی که حامل سلاح بودند بازرسی بعمل آمد.

بهنام افزود: در شهر از یک مغازه جوشکاری که اقدام به تولید قمه، پنجه بکس، زنجیر و سایر سلاحهای سرد می نمود بازید و دستور پلمپ آنها صادر شد.

وی گفت: با توجه به کشف سلاحهای سرد و سایر ادوات جرم برای متهمان پرونده تشکیل گردید.

رئیس دادگاه مارگون نسبت به کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به هر نحو مخدوش نمایند هشدار داد و تصریح کرد: برای این افراد و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت مردم و شهروندان رو به مخاطره بیندازند اشد مجازات درنظر گرفته خواهد شد.

بهنام در پایان ضمن تشکر از حضور میدانی فرماندار شهرستان مارگون حین اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج ، بتا اظهار اینکه مردم هرگونه اطلاعات درخصوص مخلان نظم و امنیت را به نیروی انتظامی اطلاع دهند ، افزود: مردم عزیز بدانند که اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای تأمین امنیت آنان و خانواده هایشان خواهد بود.

لازم به یادآوری است مردم شهر مارگون از اقدام قاطع دستگاه قضایی حمایت، و خواهان برخورد شدید با این افراد و استمرار اینگونه طرحها، جهت برقراری و استمرار امنیت شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار