استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد رونق اقتصادی، گفت: برنامه دولت برای تحقق این هدف، رفع موانع و حمایت از تولید است که با سرعت و جدیت آن را در استان پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ 19 January 2022

 

به گزارش تابناک قزوین، محمد مهدی اعلایی روز چهارشنبه در بازدید از یک شرکت تولیدی، افزود: حمایت از تولید و اشتغال مهمترین مولفه امنیت پایدار محسوب می شود.
وی، توسعه زیرساخت‌های صنعتی را یکی از شروط تحقق رشد اقتصادی در استان دانست و افزود: با ایجاد زیرساخت‌های صنعتی و تولید مناسب می‌توانیم سرمایه‌گذاران را جذب کرده و برای اقتصاد قزوین ارزش افزوده ایجاد کنیم.
اعلایی با بیان اینکه افزایش ظرفیت تولید داخلی علاوه بر ارزآوری، اشتغال پایدار را به دنبال دارد، تاکید کرد: مهمترین اولویت دولت توجه به تولید است تا بتوانیم به اشتغال و اقتصاد کمک کنیم.
نماینده عالی دولت در استان، پشتیبانی از سرمایه گذاری را یکی از راه‌های تحقق شعار سال عنوان و اضافه کرد: باید در چارچوب های قانونی، حمایت های لازم از سرمایه گذاران و کارآفرینان صورت بگیرد و در پاسخ به درخواست ها و مطالبات آنها، تسریع شود.
استاندار قزوین و جمعی از مدیران اقتصادی استان در ادامه از این شرکت تولیدکننده انواع اسکلت فولادی، ماشین آلات نورد، مخازن و انواع لوله مبلی با اشتغال ۳۰۰ نفر در شهرستان البرز بازدید کردند.
اعلایی در ادامه از یک واحد نمونه استان قزوین در حوزه تولید ورق گالوانیزه، روغنی، فولاد زنگ نزن و سایر مقاطع فولادی در کشور بازدید کرد و بر حل مشکلات آن تاکید نمود.
استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار