مدیرکل تعاون گلستان:
گرگان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: گلستان در طرح کارورزی دو هزار و ۷۰۰ سهمیه استانی دارد و تمامی صنوف، رشته های کشاورزی، صنعتی و خدماتی می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱ 19 January 2022

به گزارش تابناک گلستان، سعید مازندرانی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح کارورزی و مشوق های بیمه ای از سال گذشته شروع شده و امسال هم ادامه دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: گلستان دو هزار و ۷۰۰ سهمیه استانی دارد و تمامی صنوف، رشته های کشاورزی، صنعتی و خدماتی می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: فارغ التحصیلان دانشگاهی که رشته آنها با فعالیت اقتصادی آن شرکت مرتبط باشد می توانند در این طرح جذب شده و تا دو سال سهم بیمه کارفرما توسط اداره کار پرداخت می شود.

مازندرانی گفت: افرادی که میزان تحصیلات آنها کمتر از کارشناسی است هم می توانند در این طرح شرکت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: تمام کارگاه هایی که جدید تاسیس می‌شوند هم می توانند در این طرح ثبت نام کرده و از مشوق های بیمه‌ای آن استفاده کنند.

مازندرانی هدف از اجرای این طرح را جذب و اشتغال بیشتر دانش آموختگان دانشگاهی عنوان و گفت: انتقال مهارت و تجربه و همچنین ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار از اهدافی است که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این طرح دنبال می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار