مدیرکل امور مالیاتی قزوین گفت: ۹۶ درصد اظهارنامه‌های مالیاتی بخش مشاغل استان واقعی و مورد پذیرش این اداره کل قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ 11 January 2022

به گزارش تابناک قزوین، سعید حوائج، مدیرکل امور مالیاتی قزوین گفت: پارسال ۶۳ هزار و ۴۵۷ اظهارنامه مالیاتی دریافت شد که پنج هزار و ۳۵۴ اظهار نامه مربوط به اشخاص حقوقی، ۴۹ هزار و ۵۳۵ اظهارنامه صاحبان مشاغل و هشت هزار و ۵۶۸ مورد نیز اظهارنامه املاک بوده است.

وی افزود: میزان درآمد مالیاتی استان نیز در سال ۹۸، ۲۷ هزار میلیارد ریال بوده و هنوز درآمد سال ۹۹ نیز مشخص نشده است.

مدیرکل امور مالیاتی قزوین خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه ارزش افزوده نیز طی سال گذشته ۲۳ هزار و ۲۸۴ اظهارنامه مالیاتی دریافت شده که در مرحله رسیدگی قرار دارند.

به گفته حوائج، از ابتدای اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، هشت گروه فراخوان شده و ملزم هستند تا هر سه ماه یک مرتبه برای ارایه اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند.

وی افزود: درباره رتبه درآمدی نیز اگر ادارات کل استان تهران به عنوان یک مرکز تلقی شود، قزوین در جایگاه ۱۱ و اگر براساس ادارات کل استان‌ها در نظر بگیریم، این استان رتبه ۱۶ کشوری را دارا است.

به گفته مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین، بیشتر فرار‌های مالیاتی این استان مربوط به شرکت‌های صوری و کارت‌های بازرگانی است.

 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار