مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: یک قاچاقچی سیگار در استان به پرداخت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ 11 January 2022

 

هوشنگ محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودروها به یک خودروی در آزادراه قزوین-زنجان مشکوک شده و در بازرسی از آن، بیش از ۹۰ هزار نخ سیگار را به ظن قاچاق کشف و ضبط کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت و شعبه پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

این مسوول در ادامه با اشاره به نقش مخرب قاچاق بر تولید داخلی و اشتغال جامعه،اظهار داشت: برخورد قاطع با قاچاقچیان که اقتصاد و حتی در مواقعی سلامت شهروندان را تهدید می کنند از اولویت های تعزیرات حکومتی است.

وی اظهار داشت: در کنار همراهی با دستگاه های مسوول در حوزه مقابله با قاچاق از طریق محکومیت های مالی قاچاقچیان، رصد بازار از طریق همراهی با گشت های مشترک دستگاه های ذیربط به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی به ویژه در حوزه کالاهای اساسی را نیز جزو اولویت های خود قرار داده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار