معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به رقم ۱۳۵ هزارو ۴۰۶ نفر رسیده است که هفت مورد آن، آمار روز گذشته را شامل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳ 11 January 2022

به گزارش تابناک زنجان، دکتر محمدرضا صائینی در این باره افزود: این استان روز گذشته فوتی کرونایی نداشت و بر این اساس شمار فوتی‌های کرونایی از زمان شیوع این ویروس تاکنون در این استان به یک‌هزارو ۸۲۹ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون شمار مبتلایان سرپایی و بستری در استان روند نزولی دارد، اما با توجه به شیوع سویه جدید" اُمیکرون" شهروندان زنجانی باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را تا کنترل بیماری مورد توجه قرار دهند.

این مسوول ادامه داد: هم اکنون ۶۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که از این تعداد ۲ نفر مربوط به موارد مثبت روز گذشته است.

صائینی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری" تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی" رقم ۱۴۸ هزارو ۸۱۴ نفر ثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان ادامه داد: طبق گزارش های اعلام شده از اسفند سال‌ گذشته تاکنون موارد مثبت بستری نیز بر اساس یافته های آزمایشگاهی به تعداد ۱۳ هزارو ۴۱۵ نفر در استان زنجان ثابت شده که ۱۱ هزارو ۵۵۸ نفر از آنان بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آمار تجمیعی بیماران بستری در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی همچنین مشکوک به عدد ۳۶ هزارو ۶۵۲ نفر رسیده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار