کد خبر: ۱۰۲۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 08 January 2022

ارسال پیامک تبلیغاتی امروزه به یکی از شیوه های نوین تبلیغات در دنیای فناوری محسوب میشود.

امروز در کنار شما هستیم تا به معرفی یکی از بهترین سامانه پیامکی کشور،یعنی سامانه پیامکی پیام رسان بپردازیم.

همراه ما باشید.

شاید اصلی ترین دلیل انتخاب پیامک تبلیغاتی برای بازاریابی و جذب مشتری، عدم نیاز به دانش و مهارت خاص باشد.

اما این گونه نیست!

مانند همه ی مهارت های دیگر، در این امر نیز وجود دانش و تجربه کاری می تواند باعث بهتر شدن کیفیت پیامک تبلیغاتی و همچنین افزایش نرخ بازدهی تبلیغات شما را در پی داشته باشد.

به همین دلیل قصد داریم تا در ادامه 5 نکته مؤثر برای بهبود بازاریابی پیامکی و موثر واقع شدن تبلیغات پیامکی را با شما به اشتراک بگذاریم.

ارسال پیامک تبلیغاتی به سبک نوین از بهترین سامانه پیامکی کشور!

پیامک این روزها به یک راهکار کاربردی برای برقراری ارتباط بین میلیاردها نفر در سراسر دنیا بدل شده است.

اگر از این افراد سؤال بپرسید که جذاب ترین پیامک هایی که دریافت می کنند چه موضوعی دارند، قطعاً بالغ بر 75% به شما خواهند گفت که به پیامک هایی با محتوای تخفیفی و پیشنهادات ویژه علاقه دارند.

مردم همیشه علاقه به دریافت پیامک تبلیغاتی دارند، اما اگر استثنائات را در نظر بگیریم، برخی اقدام ها هنگام استفاده از سامانه پیامکی اهمیت پیدا می کنند.

از جمله:

قابلیت لغو عضویت در خبرنامه پیامکی

به مخاطبان خود این قابلیت را بدهید تا هر زمان که نیاز به دریافت پیامک های شما نداشتند، با ارسال کلمه "لغو" از لیست شما خارج شوند. این به نفع شما است چرا که باعث اجتناب از صرف هزینه های بی مورد می شود.

نظرسنجی کنید

سامانه پیامکی برای دریافت بازخورد تبلیغات قابلیتی تحت عنوان نظرسنجی پیامکی فراهم کرده که با استفاده از آن می توان نظر مخاطبان را در موضوعات مختلف سنجید.

این مثال ها را به عنوان بخش کوچکی از اقدام های مهم هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی در نظر بگیرید و ادامه ای این مطلب را از دست ندهید.

در ادامه خواهید آموخت که چگونه بهترین کمپین های بازاریابی پیامکی را به طور مؤثر انجام دهید و با بهترین سامانه پیامکی آشنا خواهید شد.

1-ارسال تخفیف و پیشنهادات اختصاصی هدف دار از طریق پیامک تبلیغاتی

کسب و کارها از پیامک برای ارسال تبلیغات و افزایش میزان فروش استفاده می کنند زیرا این راهکار تبلیغاتی یکی از جذاب ترین و به صرفه ترین روش ها برای جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر است.

سامانه پیامکی پیام رسان به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از امکانات مختلف بتوانید اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی بنمایید.

برای مثال متن زیر را در نظر بگیرید :

با ارسال کلمه ی "صبح بخیر" در بخش چت آنلاین، کد تخفیف 20 درصدی دریافت کنید.

ارسال این پیامک تبلیغاتی برای مشتریان همیشه جذاب است. علاوه بر این هم انگیزه ی خرید را به مخاطبان شما می دهد و هم تأثیر زیادی روی ورودی های سایت شما خواهد داشت و این ورودی ها سبب بهبود جایگاه سایت شما در جستجوی گوگل خواهند شد.

2-مشتریان خود را دسته بندی کنید

یکی از مزیت های تبلیغات پیامکی، امکان انتخاب دقیق مخاطبان با استفاده از امکانات موجود در سامانه است. از کاربردی ترین این قابلیت ها امکان ارسال پیام تکی و گروهی است. شما می توانید با دسته بندی کردن مشتریان خود و ذخیره ی شماره تلفن های آن ها در قالب گروه های مختلف، پیامک های مورد نظر را برای آن ها بفرستید.

برای مثال این دسته بندی ها می تواند به این صورت باشد:

  • مشتریان جدید
  • مشتریان قدیمی
  • مشتریان پر خرید
  • مشتریان کم خرید

هدف از تبلیغات پیامکی، معمولاً افزایش انگیزه ی مخاطب برای خرید کالا و یا خدمت از کسب و کار مورد نظر است.

به همین دلیل این دسته بندی کمک می کند تا بتوانید متن های ارسالی خود را بر اساس نوع مشتریان تفکیک کنید.

به عنوان مثال مشتریان جدید بیشتر در پی تخفیف هستند و مشتریان قدیمی به دنبال لیست کالاهای جدید شما. پس نیازهایشان را از طریق پیامک برایشان ارسال کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی به سبک نوین از بهترین سامانه پیامکی کشور!

3-از کلمات کلیدی استفاده کنید

بهترین روش برای جذب مشتری استفاده از کلمات کلیدی در متن پیامک تبلیغاتی است. در کنار کلمات کلیدی عمومی مانند "تخفیف های استثنایی" و عبارات مشابه آن، هر کسب و کاری کلمات کلیدی خاص خود را برای جذب مشتری دارد که استفاده از آن ها می تواند باعث ماندگاری نام آن برند و کسب و کار در ذهن مشتری شود.

برای مثال

یکی از عبارات کلیدی تأثیرگذار برای باشگاه های ورزشی و بدنسازی

"لاغری و رسیدن به اندام ایده آل در 3 ماه" است.

شما نیز با کمی بررسی می توانید بهترین عبارات را برای شغل خود بیابید.

4-مسابقه پیامکی را از دست ندهید

شما می توانید با ارسال پیام کوتاه از مشتریان خود بخواهید در قرعه کشی شما ثبت نام کنند و یا سؤالاتی را در قالب یک مسابقه از مشتریان بپرسید و برای برندگان جوایزی تعیین کنید.

مردم همیشه علاقه زیای به دریافت جایزه و هدیه دارند. پس به آن ها انگیزه بدهید تا با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند.

این موضوع می تواند گام مهمی در جذب مشتری باشد. چرا که این برقراری ارتباط فرصت فوق العاده ای برای تبلیغات و بازاریابی فراهم می کند.

ارسال پیامک تبلیغاتی به سبک نوین از بهترین سامانه پیامکی کشور!

5-ارسال پیامک یادآوری و تأیید

از دید مخاطب همیشه ارسال پیامک به عنوان راحت ترین راه برای برقراری ارتباط با ارائه دهنگان خدمات و مشاغل شناخته می شود.

در همین راستا طبق نظر سنجی های انجام شده 67% مردم ترجیح می دهند قرارها و زمانبندی های قرارهای خود را از طریق پیامک دریافت کنند تا ایمیل و یا تلفن. مسائلی مانند تاریخ پرداخت صورتحساب، نوبت آرایشگاه و پزشک، تأییدیه های رزرو و قرارهای ملاقات را می توان به راحتی با استفاده زا سامانه پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان یادآوری کرد.

 

اکنون که آماده اید با استفاده از این نکات فروش خود را افزایش دهید، به شما سامانه پیامکی پیام رسان را معرفی می کنیم که با بیش از یک دهه سابقه در ارائه خدمات پیامکی و 280,000 کاربر فعال به عنوان یکی از معتبرترین سامانه ها شناخته می شود. برای عضویت رایگان در پنل اس ام اس پیام رسان می توانید عدد 111 را به شماره 50002060 پیامک کنید تا ضمن دریافت سامانه پیامکی رایگان، کارشناسان پیام رسان جهت ارائه مشاوره های تبلیغاتی با شما تماس حاصل نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی سامانه پیامکی پیام رسان میتوانید از طریق شماره زیر در ارتباط باشید.

02174912

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار