این روزها مردم در زمان خرید هر چیزی، به دنبال جذاب ترین و شیک ترین مدل ها هستند که علاوه بر زیبایی امکان استفاده از آن نیز راحت باشد. در دنیای اطراف ما چیزی که به صورت نامحسوس به زیبایی محیط داخلی کمک می کند، پرده است.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ 04 January 2022

یکی از این مدل پرده‌، پرده‌ زبرا است که با توجه به راه راه بودن آن و نیز عبور دادن هاله نور از میان خود به روشنایی خاص و جذابیت محیط رونق می دهد که نتیجه آن جلب کردن توجه اطرافیان است.

مجموعه دکوپیک شرایطی را فراهم نموده است که با استفاده از آن می توان به محیط های گوناگون مثل محل کار، خانه، اتاق خواب، هتل، رستوران، فروشگاه و... جلوه خاصی بخشید و باعث جذابیت و آرامش خاطرِ مخاطبین شد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

پرده زبرا و پرده شید را با چاپ اختصاصی تصویر دلخواه خود سفارش دهید

دکوراسیون محیط با پرده زبرا

تزئینات:
امروزه در بسیاری از اماکن عمومی برای تزئین محیط داخلی و همزمان با آن استفاده از فضای بیرون یا چشم انداز از پرده زبرا برای پنجره استفاده می شود. این مدل از پرده با توجه به ساختاری که دارد، در حین بسته بودن در طول روز فضای خانه را تیره و تار نمی کنند. چون تکه های تور و پارچه به موازات هم قرار گرفته و این امر باعث عدم تاریکی محیط داخل می شود. گذشته از این، بسیاری از اوقات با توجه به تنوع طرح، رنگ و مدل های آن حس خوبی را برای بیننده منعکس می کند.

سایت دکوپیک با ارائه این محصولات باعث زیبایی محیط شما می شود و علاوه بر آن حس خوشِ آرامش را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

پرده خانه و آشپزخانه:

فضای نورگیر خانه، علی‌الخصوص آپارتمان ها موجب می شود که صاحب خانه برای آن چاره ای بیاندیشد که هم از چشم انداز بیرون خانه استفاده کند و هم از مقدار کافی نور درون خانه. ما در صدد آن هستیم که با معرفی پرده زبرا، این امر را برای مخاطبین خود به سهولت واگذاریم. پنجره اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی و...، مکان هایی هستند که انسان در طول روز در آنجا سر و کار دارد. و پرده زبرا با توجه به ویژگی تنظیم حرکتی که به کم و زیاد شدن نور مربوط می شود، می تواند مقدار نور لازم و دلخواه را به ارمغان بیاورد.

پرده زبرا و پرده شید را با چاپ اختصاصی تصویر دلخواه خود سفارش دهید

پرده اداره و محل کار:

در بسیاری از اماکن عمومی، مثل ادارات، یکی از عواملی که از نظر روانشناسی باعث حس آرامش و جذب مخاطب می گردد مقدار نور کافی، تزئینات و بوی مطبوع در محیط است. برای دو مورد نخست، مقدار نور کافی و تزئینات با چیزی که می شود با یک تیر دو نشان زد، پرده زبرا است. چون این مدل پرده با توجه به تنظیم حالت باز و بسته شدن و نیز طرح های خاص، این امکان را به مخاطب خود برای جذب شدن و می دهد.

دکوراسیون زیبا با پرده های شید

این روزها به ثبت رساندن لحظات و تصاویر بسیار دارای ارزش شده اند، استفاده از پرده های شید‌ به جذابیت و مرتب بودن این تصاویر کمک می کند و در بین مردم مورد استقبال خاصی قرار گرفته است. علاوه بر آن بسیاری از خانه ها به گونه ای ساخته شده اند که رو به آفتاب هستند و در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند.

نام پرده‌ شید از واژه انگلیسیshade به معنای سایه گرفته شده است، که مسلماً دلیل این نامگذاری به دلیل کارکرد این نوع پرده و حالتی که ایجاد می کند، است.

پرده های شید با حالت خاصی که دارند در ایجاد سایه کمک می کنند. اما این ایجاد سایه به تاریکی مطلق نمی انجامد بلکه مقدار نور بیرون را به حدی خنثی می کند. که اندازه ای ملایم از نور به درون خانه وجود داشته باشد. پرده های شید به گونه ای هستند که تمام سطح پنجره را می توانند بپوشانند و در اماکن گوناگون می شود از آن استفاده کرد.

یکی از مدل های پرده شید، رول است که از پرفروش ترین‌ مدل ها است. و برای فضاهایی با پنجره بزرگ و کوچک از آن استفاده می شود. این مدل به گونه ای است که حول یک میله می پیچند و به پایین یا بالا کشیده می شوند. مدل دیگر این پرده، دبل است که از چند لایه پارچه تشکیل می شود؛ دو لایه آستر و توری. دکوپیک آماده خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی است.

پرده زبرا و پرده شید را با چاپ اختصاصی تصویر دلخواه خود سفارش دهید

جنس پرده های شید:

معمولاً در طراحی و تولید این پرده ها از پارچه هایی نظیر ابریشم، کتان، پنبه و... استفاده می کنند که هرکدام از آنها جذابیت خاصی دارند. برای این کار با توجه به نوع سلیقه تان می توانید پوستر مورد نظر را به صورت سه بعدی در فضای مربوطه پیاده کنید تا جذابیت خانه، محل کار و... را رقم بزنید.

پوستر دیواری

ترکیبِ رنگ، طرح، مدل و سطح، حس هم آمیزی با طبیعت و رهایی از خستگی روح را شامل می شود. پوستر‌های دیواری دارای انواع سایز هستند که با توجه به دیوار و سطح موردنظر می توان آن را پوشش داد.

پوستردیواری می توانند فضای کوچک خانه یا آن محلی که از آن استفاده شده است را طوری نمایان کنند که کوچکی آنجا به چشم نیاید و برعکس. یعنی اگر فضای محیط بزرگ باشد دیگر نیاز به وسائل تزئینی برای پر کردن جاهای خالی روی دیوار نیازی نیست چون با استفاده از طرح های سه بعدی پوسترِ دیواری این امکان ایجاد شده است.

پوستر دیواری با نوع برجسته و سه بعدی خود به مراتب کیفیت بصری بیشتری دارد و با روحیه افراد بیشتر سازگار می باشد.

پرده زبرا و پرده شید را با چاپ اختصاصی تصویر دلخواه خود سفارش دهید

انواع پوستر دیواری:

امروزه به دلیل وجود سلایق مختلف، انواع پوستر دیواری با طرح های گوناگون وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می پردازیم.

پوستر طرح منظره و طبیعت، که انسان از آغاز از طبیعت تاثیر گرفته است و روی آن تاثیر نیز گذاشته؛ بنابراین علاقه‌ یک انسان به جذابیت بصری طبیعت باعث شده که این نوع از پوستر‌ها طرفدار زیادی داشته باشد.

نوع دیگر این پوسترها چهره است؛ طراحی چهره افراد روی این پوسترها به گونه ای است که می شود فضای بسیاری از محیط را به آن اختصاص داد. این نوع از پوستر به دلیل خاص بودنش و سطح انتزاعی‌ که دارد در بین انواع دیگر طرفدار زیادتری دارد.

متولدین فصول سال واکنش های خاصی دارند و در پیدایش انواع دیگری از این پوستر دخیل هستند. فصولی مانند پاییز و زمستان به دلیل داشتن طرح های گوناگون و ماجراجویانه این امکان را برای مانور دادن طرح های خاص در این پوستر ها دخالت می دهند.

کلام آخر

همیشه کیفیت و مقاوم بودن از مهمترین فاکتورهای انتخاب اجناس است که با سایت دکوپیک این موارد را برایتان به طور قطع تضمین می کنیم. مقاومت در برابر خط و خراش، قابلیت شستشو، ثبات رنگ و از دست نرفتن آن و نصب آسان را می توان به‌ عنوان علل اصلی اسقبال مردم و استفاده از این محصول را نام برد.

دکوپیک با توجه به سلیقه و سن افراد اعم از کودک، نوجوان و بزرگسال بودن و نیز با توجه به انواع محیط، طرح های گوناگونی از پوسترو پرده ها را برای شما مخاطبین در نظر گرفته‌ است. سایت https://deco-pic.com با معرفی و ارائه بهترین محصولات و خدمات و نیز کسب رضایت مشتری و مخاطبین عزیز قصد دارد بهترین، جذاب ترین و زیباترین محیط را شامل بشود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار