در سفر به قم:
حمیدرضا جعفرزاده
کد خبر: ۱۰۱۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 29 December 2021

سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر های استانی خود فردا صبح به شهر مقدس قم خواهد آمد تا با مردم و مسوولان این استان دیدار کند.

دیدار های رئیسی که اکثرا مردمی می باشد و نظارتی حالا به قم رسیده.

قم، کلانشهری با حدود یک ونیم میلیون نفر جمعیت و در نزدیکی پایتخت چشم به راه رئیس جمهور است تا میراث کهنه و پرخرج دولت های قبلی و سایر کمبود ها و مشکلاتش کمی کم رنگ تر شود.

در دنیای امروزی حمل نقل، منوریل در جایی احداث می شود که امکان ایجاد مترو به دلیل سست بودن خاک یا وجود آب نباشد اما قمی را که هرچه بِکَنید خاک است و خاک است و خاک حالا سالیان درازی است که ستون های سیمانی و پرخرجی را تحمل میکند که قرار بود دوای درد ترافیک شهر باشد و حالا بلای جان شده است.

همه این ها در حالی است که استاندار قم خبر از تاکید رئیس جمهور‌ نسبت به استفاده قمی‌ها از منوریل داده و رئیس جمهور وقت نیز در دوران انتخابات یکی از پروژه های قابل توجه اش در قم‌ منوریل بود.

اقلب سفر های استانی رئیس جمهور آغازش از فرودگاه ها می باشد اما قمی ها که مهمان نواز و مشتاق دیدار رئیس جمهور هستند در این مهم خجالت زده و شرمنده هستند چرا که در سوی دیگر شهر به جای صدای تیکاف هواپیما و رفت و آمد مسافران و توریست ها صدای باد است که در سالن نیمه کاره و برج مراقبت خالی فرودگاه قم می پیچد.

شهری که محورمواصلاتی ۱۷ استان است و وجود یک فرودگاه درآن میتواند نعمتی برای قمی ها و گردشگری شهر باشد و همچنین رحمتی برای استان ها و شهرستان های همجوار از داشتن فرودگاه محروم است.

حالا در میان کمبود امکانات، مناطق محروم و سایر نیاز های پرشمار استان که از حد توان یکی دو دولت قبلی خارج بوده است و نمی توان تک تک آن ها را برشمرد فرودگاه و منوریل نگینی هستند که می توان با آغاز به کار آن ها شهر انگشتر را رونقی دو چندان داد.

مردم قم حالا چشم به دستان رئیس جمهور مردمی و میدانی خود دوخته اند تا در سفر ۲ روزه اش به شهر کریمه اهل بیت، یادگار شیرینی به طعم سوهان قم برایشان بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار