مدیر زندان رجایی شهر کرج گفت: با پیگیری های مستمر و بی وقفه مددکاران این زندان و بخش اولیای دم، امسال ۱۸ محکوم به قصاص این زندان از چوبه دار نجات یافتند.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 22 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» الله کرم عزیزی گفت: از مجموع این مددجویان بخشیده شده ۱۴ نفر با اخذ رضایت اولیای دم آزاد و چهار نفر دیگر نیز پس از پایان محکومیت به آغوش خانواده های خود باز خواهند گشت.
وی  ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های مجدانه واحد مددکاری این زندان خاطرنشان کرد که  شغل مددکاری از جمله مشاغل سخت است که مددکاران برای حل مشکلات زندانیان از نیروهای بالقوه و امکانات موجود بهره مند می شوند.
عزیزی گفت: عفو و گذشت یکی از فضیلت ها و منش نیک در رفتار و اخلاق انسانی است که می تواند ارزش و جایگاه واقعی خویش را به دست آورد این مسئله به ویژه در شداید و سختی ها مانند مجازات قاتلین خود را نشان می دهد.
مدیر زندان رجایی شهر بیان داشت: از ماندگارترین اقدامات در عرصه اصلاح و تربیت اقدام برای صلح و سازش و اخذ رضایت و گذشت اولیای دم است .

عزیزی افزود: تلاش های مستمر این جهادگران از طریق کاهش آلام و فشارهای روحی و روانی مددجویان در برقراری امنیت مجموعه بر کسی پوشیده نیست.
زندان رجایی شهر یکی از چهارزندان مستقر درکرج است که زیر نظر اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار