دادستان قزوین گفت: برای کاهش مشکلات اقتصادی موجود در کشور و استان باید مکانیزم اجرایی برای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی طراحی شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 18 December 2021

به گزارش تابناک قزوین، محمد قاسمی روز شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین، اظهار داشت: استفاده از تجربیات نخبگان و خرد جمعی مدنظر رهبر معظم انقلاب است و یکی از مکان هایی که خرد جمعی در آن موثر می باشد شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی است.
این مسوول با اشاره به اهمیت آسیب شناسی این شورا، گفت: یکی از مهمترین موضوعات و مشکلات این شورا فقدان ضمانت اجرایی مصوبات است و اگر مباحث صرفا در گفت و گو بماند مشکلات برطرف نمی شود.
قاسمی افزود:باید مکانیزم اجرایی برای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی طراحی شود چون اگر این شورا به درد و دل محدود شود مشکلات کشور برطرف نهواهد شد.
وی اضافه کرد: فلسفه وجودی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی این است که در ازای بروکراسی اداری با راهکارهای قانونی در مسیر بهتری مشکلات اقتصادی را برطرف کرد که این مهم باید به درستی و در مسیر قوانین و مقررات اجرا شود.
دادستان قزوین اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان قزوین یکی از استان های فعال و پویا در زمینه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی است و بسیاری از مصوبات جنبه ملی پیدا کرده که مطلوب ارزیابی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار