مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: ۱۷ میلیارد تومان امسال برای اجرای ۱۰ پروژه آبرسانی و تجهیز و تقویت چاه‌های آب شرب شهر و روستاهای این شهرستان هزینه شده است.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 18 December 2021

 

حبیب‌الله حدادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به طرح های درحال اجرا اضافه کرد: از جمله این طرح‌ها شامل حفاری یک حلقه چاه عمیق برای تامین آب شرب ۲ روستای قره سو و قلعه نو شوکتی، تجهیز چاه شرب اشترینان و مجتمع برکت آباد می باشد.

حدادی با بیان اینکه احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی برای روستای جهان آباد در حال انجام است بیان کرد: تکمیل لوله گذاری خط انتقال تامین آب روستاهای برکت آباد، بندیزه، کرکیخان و خشتیانک از دیگر طرح‌های دردست اجرا است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: همچنین به زودی عملیات حفاری چند حلقه چاه برای تامین آب شرب شهر بروجرد و احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی برای افزایش ذخیره آب آشامیدنی این شهر آغاز خواهد شد.

حدادی با بیان اینکه شبکه آب شرب بروجرد یکی از قدیمی‌ترین‌ شبکه‌ها در کشور است اظهار داشت: عملیات اجرایی شبکه آب شرب بروجرد از سال ۱۳۳۵ شروع و در سال ۱۳۴۰ اولین اشتراک به متقاضی واگذار شده است.

وی با اشاره به وجود ۱۴۰ هزار مشترک آب شرب در بروجرد خاطرنشان کرد: به علت روند افزایش جمعیت در شهر اقدامات زیادی برای تامین آب آشامیدنی انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار