دبیر اجرایی چهاردهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات با اشاره به جزئیات برگزاری این کنفرانس گفت: با توجه به شرایط کنونی، لزوم افزایش توجه به تولیدات داخلی و کسب کار‌ها بیش از پیش احساس می‌گردد.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 18 December 2021

به گزارش گروه استان های تابناک و به نقل از انجمن نگهداری و تعمیرات ایران تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر نوید نصر، دبیر اجرایی چهاردهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات درباره جزئیات این کنفرانس اظهار داشت: به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سالی که با عنوان “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” نامگذاری شده است و همچنین همزمان با افزایش سطح تولید و رونق کسب کار‌های داخلی، می‌بایست روش‌های نوین نگهداری دارایی‌های فیزیکی با توجه به وجود شرایط تحریم را مد نظر قرارداد، که یکی از اهداف اصلی انجمن دربرگزاری کنفرانس است.
دبیر اجرایی چهاردهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات ادامه داد: ما در چهاردهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات تلاش کردیم فرصتی را با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته بین‌المللی فراهم کنیم تا موضوعات روز در این زمینه مورد بحث و گفتگو قرار گیرد و راهکار‌های مورد نیاز مطرح شود.
دکتر نصر با بیان اینکه این کنفرانس زمینه قرابت روابط و همفکری صنعتگران، پژوهشگران و محققان و دانشگاهیان را فراهم می‌کند، گفت: به دلیل شرایط کرونا امسال این کنفرانس به صورت مجازی در تاریخ ۲۱ و ۲۲ دی ماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به چهار برنامه اصلی این کنفرانس گفت: حضور سخنرانان کلیدی از جمله مقامات ارشد کشوری مرتبط با حوزه نگهداری، روسای دانشگاه‌های صنعتی کشور و همچنین دعوت از پروفسور Crespo Marquez ریاست انجمن ملی توسعۀ مهندسی نگهداری در اسپانیا INGEMAN)) و استاد دانشگاه سویل اسپانیا در افتتاحیه این نمایشگاه نخستین برنامه کنفرانس است.
دبیر اجرایی چهاردهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات بیان داشت: برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته این حوزه و همچنین نشست‌های تخصصی در حوزه‌های کلان ملی و در ارتباط با صنایع مختلف شامل نفت و گاز و پتروشیمی، دفاعی، حمل و نقل، زیرساخت، صنایع معدنی، فولاد و نیروگاه در این کنفرانس برگزار می‌شود.
ایشان ادامه داد: در این پنل‌ها از صاحب‌نظران و اساتید برجسته در حوزه‌های مختلف و صنایع دعوت به عمل می‌آید تا در یک فضای هم اندیشی، دستاورد‌ها و چالش‌های روز حوزه نگهداری بمورد بحث و گفتگو قرار گیرد.
وی با اشاره به برگزاری اولین تور صنعتی علمی به صورت مجازی در این کنفرانس گفت: این تور کارگاه محور با مشارکت و همکاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی چهاردهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات بیان داشت: محور‌های این کنفرانس صنایع بالادست، صنایع پایین دست، پتروشیمی، اکتشاف، حفاری، استخراج، پخش و در حوزه حمل و نقل در زمینه حمل و نقل دریایی، هوایی، ریلی و زمینی و در حوزه زیرساخت مباحث مسکن، ساختمان و شهرسازی منابع طبیعی و در حوزه صنایع معدنی و فولاد نیز مباحث مرتبط با صنایع معدنی و فولاد و در حوزه نیرو برق و انرژی آب و آبفا و همچنین توزیع مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.
دکتر نصر خاطر نشان کرد: امیدواریم با حضور همه افراد دغدغه‌مند و صاحبنظران در این حوزه در چهاردهمین کنفرانس نگهداری و تعیمرات ایران، شاهد ارتقاء فرهنگ تعالی نگهداری و رشد روزافزون آن در صنایع کشور باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار