بورس و بازار مبل و عرضه مبلمان اداری در تهران بسیار زیاد است ، برای آشنایی بیشتر با این مراکز ، با هم به مطالعه این مقاله می‌پردازیم .
کد خبر: ۱۰۱۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 01 December 2021

بورس میز، صندلی مبلمان اداری تهران

با توجه به اینکه در ادارات و سازمان ها و بیشتر مراکز از میز و صندلی و مبلمان اداری استفاده می‌شود . خصوصیات زیادی مانند زیبایی ، عمر و دوام بالا ، کیفیت عالی  و خدمات پس از فروش از اهمیت بسیاری برخوردار هستند . خصوصیاتی که فقط در شرکت‌های معتبر و برتر میز و صندلی و مبلمان اداری شاهد آن هستیم .

شرکت‌هایی که کیفیت را در بکارگیری مواد اولیه داری استانداردهای جهانی،  کنترل های دقیق در ایستگاه‌های تولیدی با دانش روز جهانی ، همراه با نگرش حفظ محیط زیست را همواره خط مشی خود قرار داده اند .

محصولات اداری باید دارای ظاهری خوب و ساختاری استاندارد باشند که موجب بالا بردن راندمان کار پرسنل و کارکنان شوند . در یک انتخاب مناسب باید جنبه های آرگونومیک سنجیده شود تا سلامت کارمندان تضمین شود. استفاده از هر مدل میز و صندلی و مبلمان اداری برای کاربردهای مختلف اداری،  دارای تنوع بسیاری است که با توجه به نیاز کاربر خریداری می‌شود .

مراکز فروش میز و صندلی‌ و مبلمان های اداری زیاری در تهران با قيمت های متفاوتی وجود دارد ، که این مراکز با توجه به کیفیت و قطعات ، بسیار متنوع هستند و هدف آنها برطرف کردن هر نوع سلیقه ای است ‌.

انواع بورس میزو صندلی و مبلمان اداری در تهران :

بازار میز و صندلی ایرانیان

میز و صندلی و مبلمان اداری ایرانیان یکی از مراکز بزرگ عرضه مبلمان های اداری در تهران است که جزء بازارهای مدرن محسوب می‌شود و تولیدکنندگان بسیاری را در خود جای داده است .

محصولات این بازار در سبک های مختلفی عرضه می‌شود که شامل مبلمان اداری ساده ، مدرن ، کلاسیک ، چرمی ، فانتزی و سلطنتی می‌باشد . مبلمان اداری ایرانیان از جمله ۳۴ فروشگاه مبلمان در خیابان حافظ ، در محله فردوسی تهران است.

بورس میز، صندلی مبلمان اداری تهران

بازار صندلی و مبلمان اداری حسن آباد

میز و صندلی و مبلمان اداری حسن آباد یکی از قدیمی ترین بورس های پر رفت و آمد در خیابان حافظ تهران است که در زمینه مبلمان اداری فعالیت دارد .

در این منطقه انواع مبلمان و تجهیزات اداری وجود دارد که هر سلیقه ای را مد نظر قرار داده است . محصولات اداری با برندهای معتبر در بازار مبل حسن آباد به فروش می‌رسند .فروشندگان بسیاری در بورس اداری در این منطقه وارد فضای رقابتی شده اند که این فضا به نفع خریداران خواهد بود .

بازار میز و صندلی اداری چهاردانگه

میز و صندلی و مبلمان اداری چهار دانگه یکی از شهرک‌های صنعتی واقع در اسلامشهر در جنوب غربی تهران است که محل تجمع شرکت‌های تولیدی و فروشگاه‌های میز و صندلی و مبلمان اداری است . قیمت میز و صندلی و مبلمان اداری در بازار مبلمان اداری چهار دانگه برای خریدهای عمده بسیار معروف است.

گستردگی تنوع و ارزانی قیمت محصولات اداری در این منطقه موجب هجوم خریداران بسیاری به‌ این‌ منطقه شده است .

بازار میز و صندلی اداری یافت آباد

میز و صندلی و مبلمان اداری یافت آباد یکی از بزرگترین بازارهای تهران است که طیف وسیعی از برندهای داخلی و خارجی را در این بازار مشاهده می‌کنیم .این منطقه به دلیل برخورداری از امکانات رفاهی مناسب از جمله پارکینگ ، رستوران و ... دسترسی و خرید مشتری را آسان کرده است .

بازار صندلی و مبلمان اداری در توحید

میز و صندلی و مبلمان اداری توحید یکی دیگر از مراکز خرید است که شرایط فوق‌العاده ای برای مشتریان دارد و تخفیفات ویژه ای برای آنها در نظر گرفته است. چنانچه طرح دلخواهی مورد نظر مشتری باشد ، می‌تواند با خیالی آسوده آن را سفارش دهد .

این مجموعه تولیدی واقع در میدان توحید ، با هدف جلب رضایت مشتری ، سالهاست در راستای پیشرفت و ارتقای سیستم‌های اداری می‌کوشد تا با افزایش بهره وری میزان صددرصدی رضایت مشتری را کسب نماید .

بورس میز، صندلی مبلمان اداری تهران

بازار میز و صندلی اداری در شهرک ولیعصر

میز و صندلی و مبلمان اداری شهرک ولیعصر یکی از مراکز مشهور تولید مبلمان اداری واقع در منطقه ۱۸ تهران است و اغلب کسانی که به دنبال خرید مبلمان اداری هستند قطعاً با تولیدی شهرک ولیعصر آشنایی دارند . قیمت ها در این بازار خیلی مناسب است و برای درآمدهای مختلف ، مدلهای مختلفی یافت می‌شود .

بازار مبلمان اداری دلاوران

میز و صندلی و مبلمان اداری دلاوران که در خیابان دلاوران تهران واقع شده است . تنوع انواع مبلمان اداری باعث شده است که همه سلایق و هزینه‌هایی که مشتریان در نظر دارند را پوشش ‌دهد .

محصولات تولید شده در بازار دلاوران با هر بودجه ای سازگاری دارد و می‌توانید با اطمینان خاطر از این بازار خرید کنید .

صندلی اداری دارای تنوع بسیاری است که می توان به سایز ، ابعاد ، رنگ و نوع آنها اشاره کرد. عمده ترین صندلی های اداری طراحی و تولید شده از جنس پلاستیک و فلز می باشد که بسته به مدل و همچنین متریال دارای تنوع بسیاری هستند. اصولان صندلی های اداری یا office chair در دو نوع معمولی و چرخدار تولید می شوند.

البته نا گفته نماند که صندلی های اداری معمولی و بدون چرخ هنوز مرسوم بوده و بیشتر برای افرادی مانند ارباب رجوع استفاده می گردد. اما نمونه های چرخدار از ظاهری زیبا تر و متریال بهتری در تولید آنها استفاده شده است. صندلی هایی که قابل حرکت باشند را صندلی های اداری چرخدار می نامند. برخی از صندلی های اداری دارای اهرم تنظیم پشتی کمر را دارند و بعضی از آنها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارند و بسته به قد فرد استفاده کننده می تواند تغییر کند. بهترین متریال استفاده شده در صندلی های اداری چرخ دار و ثابت در قسمت پشتی و نشیمن از جنس پارچه یا چرم می باشد و قابلیت این را دارد تا هر رنگی بسته به سلیقه و نوع دکوراسیون اداری از آنها انتخاب شود.

بازار میز و صندلی اداری جاجرود

میز و صندلی و مبلمان اداری جاجرود در ۱۵ کیلومتری شرق تهران واقع شده است و نزدیک به ۵۰ سال است که فعالیت دارد . در حال حاضر بیش از ۱۵۰ نمایشگاه در بازار مبل جاجرود فعالیت دارند .

تنوع در محصولات و سازگاری قیمت با سلیقه های متفاوت موجب شده تا این بازار از رونق بسیاری برخوردار باشد .

کلام پایانی :

با وجود انواع بورس مبلمان ، انتخاب و خرید مبلمان اداری مناسب با محیط کاری همیشه از بزرگترین دغدغه های مدیران کسب و کارها بوده . در خرید مبلمان اداری به روش حضوری به دلیل نبود اطلاعات کافی در مورد هر نوع وسیله اداری می‌توانید به سایت چیدمان برتر مراجعه نموده و با مقایسه مدل های مختلف ، مبلمان اداری مد نظرتان را با قیمتی مناسب خریداری کنید. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار