مرتضی رضا صفت ورزشکار گیلانی مقام قهرمانی مسابقات تکواندو ناشنوایان جهان را کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ 23 November 2021

 

رئیس هیات تکواندو گیلان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این باره اظهار داشت: در مسابقات تکواندو پومسه (اجرای فرم) ناشنوایان مردان جهان به میزبانی خانه تکواندو در تهران ، در بخش انفرادی مرتضی رضا صفت از گیلان مدال طلا و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

محسن سترگی افزود: این ورزشکار ملی پوش شایسته استان گیلان در پایان رقابتهای انفرادی، با کسب ۱۴.۱۶ امتیاز بالاتر از ورزشکاران روسیه و کره جنوبی قرار گرفت و مقام قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد تا مدال طلای پومسه را بر گردن بیاویزد.

وی ادامه داد: مرتضی رضاصفت در بخش تیمی نیز با همراه محمود اکبری و شاهین عیسی‌وند دیگر اعضای تیم ملی تکواندو ناشنوایان ایران با کسب ۱۳.۹۷ امتیاز مقام قهرمانی تیمی جهان را نیز کسب کرد تا ۲ مدال طلای این رقابتها را تصاحب کند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: در پایان رقابت‌های تکواندو ناشنوایان مردان جهان در بخش پومسه، تیم ملی ایران با کسب ۲مدال طلا و یک برنز (۲ انفرادی و یک تیمی) و با کسب ۲۳ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، روسیه با یک مدال نقره و یک برنز و با تصاحب ۱۰ امتیاز نایب قهرمان جهان شد و ترکیه نیز با کسب یک مدال نقره تیمی و هشت امتیاز، به مقام سوم دست یافت.

رقابتهای پومسه ناشنوایان مردان جهان در ۲ بخش انفرادی و تیمی با حضور ورزشکارانی از ایران، اکوادور، اوکراین، تایلند، ترکیه، روسیه و کره‌ جنوبی به میزبانی خانه تکواندو در تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار