در پی نان حلال؛
تابناک سمنان: مهدی نوروزی مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با اشاره به افزایش حوادث کار منجر به فوت استان سمنان گفت: ۱۲ نفر از ابتدای فروردین تا شهریور امسال در استان سمنان در حوادث کار جان باخته اند.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 22 November 2021

۱۲ نفر بر اثر حوادث کار در استان سمنان جان باخته اند

 

 

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: نیمه نخست سال گذشته ۱۱ نفر به دلیل حوادث کار در استان سمنان جان باختند و برآیند داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در استان سمنان طی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشت.

وی اظهار داشت: به صفر رساندن حوادث ناشی از کار در استان سمنان شدنی است و با فرهنگ سازی فعالیت اصولی نحوه کار در واحد‌های تولیدی می‌توان این چالش را برطرف کرد و کاهش حوادث کار نیازمند رعایت اصولی ایمنی و آموزش بیش از پیش به کارگران است و کارفرمایان باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

مهدی نوروزی خاطرنشان کرد: ۱۸۲ نفر در اثر حوادث کار در استان سمنان نیمه نخست امسال آسیب دیدند و در پزشکی قانونی استان مورد معاینه بالینی قرار گرفتند.

نوروزی ادامه داد: نیمه نخست سال گذشته ۱۸۵ نفر برای انجام معاینات بالینی به دلیل آسیب‌دیدگی حین کار به پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کرده بودند.

وی همچنین در پایان افزود: تعداد افراد آسیب دیده در اثر حوادث کار در استان نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که برای انجام معاینات بالینی به پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، ۲ درصد کاهش یافت.


لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار