فاطمه منصوری خبرداد؛
تابناک سمنان: فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: نگاه ویژه و حامیانه به استعداد‌های برتر در استان وجود دارد که امری بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 22 November 2021

نگاه حامیانه به استعداد‌های برتر در استان وجود دارد

 

 

فاطمه منصوری گفت: ما باید به نحوی از استعداد برتر استان حمایت کنیم تا این سرمایه‌های انسانی در جامعه به بهترین شکل ممکن مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی تاکید کرد: استفاده متقابل از ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های متولی این امر بسیار ارزشمند است و تمامی دستگاه‌های متولی امر پرورش سرمایه‌ها انسانی، لازم است تا ظرفیت‌های خود را در این خصوص به کار گرفته و به صورت متقابل با سایر دستگاه‌ها به اشتراک بگذارند.

فاطمه منصوری بیان کرد: توسعه یافتگی این افراد و استعداد‌های برتر باعث توسعه یافتگی کشور خواهد شد  و در این رابطه ما باید تمام تلاش خود را بکارگیریم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود و اقدامات مطلوب، زمینه این مهم را محقق کنیم.

 

منصوری افزود: دانشگاه ها، آموزش و پرورش و اداره کل فنی و حرفه ای، ضرورت دارد تا استعداد‌های برتر خود را برای پرورش دهی مناسب و استفاده از ظرفیت ها، احصاء و معرفی کنند.
معاون استاندار سمنان اذعان داشت: افرادی که مقرر است تا جامعه‌ی استعداد‌های برتر را آموزش داده و داوری کنند، باید دوره‌های لازم را فراگرفته و با دانش و آگاهی و اشرافیت کامل به این امر بپردازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ادامه داد: استعداد‌های برتری که می‌توان ایده‌های آنان را در تولید و تجاری سازی به کار رفت، شناسایی و مورد توجه قرار گیرند و آموزش و دوره‌های خاص و پیشرفته برای آنان در نظر گرفته و اجرا شود.

وی همچنین در خاتمه گفت: پیرو تاکید ریاست محترم جمهوری طی سفر به استان سمنان و بازدید از نمایشگاه اختراعات دانش آموزان و استعداد‌های برتر استان، پیشنهادات در خصوص شناسایی و پرورش استعداد‌های برتر در استان، احصاء و ارسال خواهد شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار