دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان تأکید کرد؛
رشت- دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ و هنر از سوی حوزه هنری استان، گفت: گیلان ظرفیت های فراوانی دارد و باید استفاده شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 20 November 2021

به گزارش تابناک گیلان، حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی پیش از ظهر شنبه در نشست هم‌اندیشی با مدیر حوزه هنری گیلان، لازمه موفقیت در همراه ساختن مردم در امورات مختلف فرهنگی اجتماعی را دانستن ادبیات کلامی و دغدغه‌های مردم عنوان و اظهار کرد: جای خرسندی است که امروز حوزه هنری دغدغه استفاده از ظرفیت‌های مردمی را دارد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به انتظارات موجود از حوزه هنری در راستای تولید محتوای ارزشمند و اثرگذار، تصریح کرد: تولیدات رسانه‌ای حوزه هنری باید فاخر، انقلابی و از دل مردم و برای مردم باشد که مأموریتی مهم و اثرگذار برای این مرکز می‌باشد.

حجت الاسلام پوریوسفی با اشاره به اینکه فعالان رسانه‌ای و هنری گیلان دارایی ارزشمند گیلان و توانایی فوق‌العاده این استان هستند، عنوان کرد: امیدواریم مدیریت جدید حوزه هنری گیلان از ظرفیت موجود در استانی استفاده‌های لازم را ببرد.

وی با بیان اینکه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان آمادگی همکاری کامل با حوزه هنری است، اضافه کرد: ظرفیت مردمی موجود در مجموعه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان متعلق به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است و تمامی نهادها و دستگاه‌ها می‌توانند در مسیر تحقق این هدف والا، از این ظرفیت استفاده کنند.

حجت الاسلام پوریوسفی با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان به مناسبت صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک خان جنگلی از هفته آینده آغاز می‌شود، افزود: جزئیات برنامه‌ها به زودی در قالب نشست خبری به اطلاع عموم مردم و اصحاب محترم رسانه می‌رسد.

در ادامه این نشست سید رسول منفرد رئیس حوزه هنری گیلان به ظرفیت‌های فراوان این استان به ویژه در زمینه فرهنگی و هنری اشاره و اظهار کرد: به دنبال استفاده از همه ظرفیت‌ها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار