فرماندار رودسر:
رودسر- فرماندار رودسر با تاکید بر لزوم تعامل سازنده بین مدیران و رسانه‌ها، گفت: مدیران همه دستگاه‌ها باید با عمل به تعهدات خود اعتماد عمومی را افزایش دهند.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱ 15 November 2021

 

به گزارش تابناک گیلان، محمد مهدی مظفری عصر یکشنبه در مراسم معارفه شهردار واجارگاه خدمت بی منت و صادقانه را مهم‌ترین رسالت مسئولان در نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: مدیران باید با عمل به تعهدات و پاسخگو بودن به مردم اعتماد عمومی را افزایش دهند.

وی افزود: انتظارات مردم از مسئولان و مدیران به حق و در چارچوب قانون بوده و باید در پاسخگویی و بر آوردن انتظارات آنها و امید بخشی و نشاط آفرینی در جامعه در راستای افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش بیشتری شود.

فرماندار رودسر تاکید کرد: امیدوارم شهردار جدید واجارگاه با همت و تلاش مضاعف و با تکیه بر پشتوانه مردمی و همراهی همه مدیران، عقب ماندگی‌های این شهر را جبران و در رفع محرومیت از این شهر تلاش کند.

وی همچنین تعاملات سازنده میان مدیران و رسانه‌ها را امری مهم برشمرد و گفت: یقیناً منافع تعامل بین مدیران و رسانه‌ها به مردم می‌رسد و لازم است مدیران به این امر مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

عملکرد شهرداران در بهبود کیفیت زندگی شهروندان تأثیرگذار است

در ادامه این مراسم شهردار واجارگاه با اشاره به قابلیت‌های فوق العاده این شهر در توسعه پایدار، اظهار کرد: با همراهی شورای اسلامی شهر تلاش می‌شود این قابلیت‌ها عملیاتی شده و مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

سید اسماعیل سادات دیلمی افزود: جایگاه شهردار در نظام مقدس جمهوری اسلامی از مناصب مهم حاکمیتی است و تصمیمات و عملکرد شهرداران بیشترین تأثیر گذاری را در بهبود کیفیت امور و زندگی شهروندان دارد.

وی با اشاره به تلاش مضاعف شهرداری برای تبدیل واجارگاه به شهری آباد با همه قابلیت‌ها ادامه داد: وجدان کاری، حفظ بیت المال، انضباط اجتماعی، امانتداری، پاسخگویی، مسئولیت پذیری و احترام به حقوق شهروندان را سرلوحه فعالیت‌هایم در مدت خدمت به مردم واجارگاه قرار می‌دهم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار