در راستای امور رفاهی، تغذیه امور دانشجویان و بازگشایی دانشگاه‌ها انجام شد؛
۴ هزار میلیارد ریال از منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در راستای امور رفاهی، تغذیه امور دانشجویان و بازگشایی دانشگاه‌ها به وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 06 November 2021

به گزارش گروه استان های تابناک، و به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه ها؛ ۴ هزار میلیارد ریال از منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در راستای امور رفاهی، تغذیه امور دانشجویان و بازگشایی دانشگاه‌ها به وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی پرداخت شد.
بر اساس بند (۲۷) جدول مصارف تبصره (۱۴) قانون بودجه ۱۴۰۰ به سازمان امور دانشجویان ۲ هزار میلیارد ریال واریز شد که با احتساب واریزی قبل به مبلغ هزار میلیارد ریال جمعا ۳ هزار میلیارد ریال به این سازمان واریز شده است که پیش بینی صورت گرفته بصورت کامل در این حوزه تخصیص داده شد.
همچنین بر اساس بند (۲۷) مصارف جدول تبصره (۱۴) قانون بودجه سال جاری نیز به صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ۲ هزار میلیارد ریال پرداخت شد که با توجه به پیش بینی صورت گرفته و با احتساب واریزی قبل به مبلغ ۲ هزار هفتصد میلیارد ریال جمعا ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به حساب این صندوق واریز شد و پیش بینی انجام شده در این بخش نیز بصورت کامل توسط سازمان هدفمندسازی تخصیص کامل داده شد.
شایان ذکر است، بند (۲۷) جدول مصارف تبصره (۱۴) بودجه سال ۱۴۰۰ با موضوع امور رفاهی، تغذیه دانشجویان و بازگشایی دانشگاه‌ها مربوط به سازمان امور دانشجویان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (صندوق رفاه دانشجویان) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار