در شب به یاد ماندنی پنجاهمین سالگرد انجمن روابط عمومی ایران؛
کتاب «روابط عمومی ایرانی با استانداردهای جهانی» نوشته دکتر حمید شکری خانقاه به اهتمام محمدرضا پارسیان در شب به یاد ماندنی پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 04 November 2021

 

به گزارش گروه استان های تابناک، این مراسم با حضور بزرگان عرصه روابط عمومی، علوم ارتباطات و رسانه، از جمله استاد حسینعلی افخمی مدیر گروه روابط عمومی دانشگاه علّامه طباطبایی، استاد خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران و اعضای هیئت مدیره محترم انجمن، استاد حکیمیان رئیس کمیته استان های انجمن، استاد غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری هفته بزرگداشت روابط عمومی کشور، استاد امیر عباس تقی پور دبیر محترم شورا و دبیر کل کنفرانس بین المللی روابط عمومی الکترونیک و تنی چند از مدیران روابط عمومی وزارتخانه ها، مدیران و کارشناسان روابط عمومی به همراه مهمانانی از انجمن های روابط عمومی سایر استان هابرگزار شد.

کتاب «روابط عمومی ایرانی با استانداردهای جهانی» شامل‏ ۳۰۰ اندیشه ناب با استانداردهای جهانی و نکته‌های‌ ارتباطاتی تخصصی بومی‌سازی‌شده از ۸۵ استاد و ‏متخصص روابط عمومی و ارتباطات جهانی، ‏۱۰۰ ایده تخصصی و راهبردی از حمید شکری خانقاه نویسنده کتاب برای توسعه روابط عمومی ایرانی ‏هم‌سو با با استانداردهای جهانی، ‎عصاره‌ی دیدگاه‌های بزرگ در جمله‌های کوتاه بوده و نخستین کتاب کلمات القصار ایرانی ویژه سخنرانان، مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ‏ارتباطات است.

این کتاب نفیس زاده‌ی شش سال تلاش و اهتمام محمدرضا پارسیان و قلم حمید شکری ‏خانقاه پیش‌کش به جامعه روابط عمومی ایران است.

در مقدمه این کتاب آمده است: روابط عمومی راهبردی و تخصصی در ایران در مسیر جهانی قرار دارد و استاندارد های جهانی به طور اجتناب ناپذیری بر روابط عمومی کلیشه ای و بومی غلبه می کنند. تعاملی شدن بر خط بودن، کنشگری و همه گیری ارتباطات، تسهیل گری روابط مردم، سازمان و دولت را سرعت می بخشد، معیارهای جهانی روابط عمومی در سازمان ها به یک "پاندمی روابط عمومی یکپارچه" جهانی تبدیل می شود و از این رهگذر روابط عمومی ایرانی به معیار ها و استانداردهای جهانی نزدیک تر می شود..

کتاب روابط عمومی ایرانی با استانداردهای جهانی با این ایده شکل گرفت. شنبه های روابط عمومی پیام هر هفته ما به جامعه روابط عمومی ایران بود. هر هفته در قالب پیامی کوتاه نقدی بر وضع موجود و تلنگری بر نظام ارتباطات کشور داشتیم و نهایتا ایده ای و پیشنهادی برای ایجاد وضع مطلوب و یافتن زبان مشترک جهانی ارایه می شد. این اثر حاصل چند سال تلاش برای تولید محتوا در حوزه روابط عمومی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار