گروه صنعتی کسا، یک مجموعه کاملا تخصصی در زمینه تابلوسازی است و انواع تابلوها با کاربری های گوناگون را با استفاده از متریال مختلف، طراحی و تولید می نماید.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 03 November 2021

تابلوی نصب شده در یک شرکت، فروشگاه و یا مغازه به این اماکن، شخصیت می بخشد. امروزه سازمان یا مغازه ای را نمی توانید، بدون تابلو، در بالای درب ورودی تصور کنید.

تابلوها، شناسنامه اماکن مختلف هستند و باید علاوه بر زیبایی، مطابق با مکان مورد نظر، طراحی شده و با ویژگی های مکان مذکور، هماهنگی داشته باشند.

تابلوهای تبلیغاتی و محیطی، با رنگ ها و فونت های نوشتاری گوناگون، تاثیر فراوانی در کسب و کار شما خواهند داشت.

جایگاه گروه صنعتی کسا در صنعت تابلو سازی

جایگاه صنعت تابلو سازی در ایران

در گذشته های دور در ایران، دکان داران و حجره داران به فکر معرفی دکان خود نبوده و از اهمیت این موضوع، غافل بودند.

سال ها بعد، از حدود دهه چهل شمسی، تابلوسازی در ایران با وسایل ابتدایی مانند چوب و پارچه، کار خود را آغاز کرد. معرفی حجره ها با خطوط زیبا روی پارچه و چوب انجام می شد.

بعد از گذشت سالیان طولانی، تابلوهای نئون، جایگزین تابلوهای قدیمی شده و به سرعت، گسترش پیدا کردند.

امروزه انواع تابلو مغازه مانند تابلو چلنیوم ، جایگزین جدیدی برای تابلوهای نئون شده اند و صنعت تابلو سازی در ایران گسترش و پیشرفت بسیاری داشته است. انواع تابلوهای تبلیغاتی و محیطی، در سبک های گوناگون تولید شده و رضایت همه نوع کسب و کاری را جلب کرده اند.

فاکتورهایی که در ساخت یک تابلوی تبلیغاتی یا محیطی موفق، موثر می باشند، عبارتند از :

  • انتخاب متریال مناسب
  • انتخاب رنگ موثر
  • تعیین ابعاد و قاب کلی

جایگاه گروه صنعتی کسا در صنعت تابلو سازی

معرفی گروه صنعتی کسا

گروه صنعتی کسا با سال ها تجربه مفید و طراحی و اجرای انواع تابلوهای تبلیغاتی و محیطی، جایگاه ویژه ای را در صنعت تابلو سازی کسب کرده و عملکرد موفقی داشته است.

این مجموعه، با دانش و اطلاعات کافی در حیطه تابلوسازی، از بزرگترین مراکزی است که رضایت بسیاری از ارگان ها و کسب و کارهای مختلف را فراهم آورده است.

گروه صنعتی کسا، به کمک تیم و کادر قوی و طراحان خوش ذوق، بهترین تابلوها را برای شما به ارمغان می آورد.

سازمان ها و فروشگاه های فراوانی در سراسر کشور به این مجموعه صنعتی، اعتماد کرده و تابلوسازی مراکز خود را بر عهده این مجموعه قرار داده و خوشبختانه، نتایج فوق العاده مطلوبی را دریافت نموده اند.

انواع تابلوهای طراحی شده توسط گروه صنعتی کسا

گروه صنعتی کسا، یک مجموعه کاملا تخصصی در زمینه تابلوسازی است و انواع تابلوها با کاربری های گوناگون را با استفاده از متریال مختلف، طراحی و تولید می نماید.

بیایید، برخی از فعالیت های این گروه صنعتی را در صنعت تابلوسازی، با هم مرور کنیم:

1- ساخت انواع تابلو مغازه

تابلوی مغازه، ابزار موثری در شناسایی کسب و کار و همچنین معرفی نوع فعالیت یک مغازه بوده و می تواند، مهم ترین عامل در جذب مشتری باشد.

طراحی یک تابلوی اصولی، باعث افزایش کلاس کاری یک مغازه شده و از فواصل گوناگون، جلب نظر نماید. استفاده از رنگ های جذاب و هماهنگ با فعالیت مغازه، تاثیر شگرفی در جذب مشتریان دارد.

گروه صنعتی کسا، با پانزده سال تجربه در ساخت بهترین تابلوهای مغازه، توانسته است، همواره یک قدم از رقبای خود، جلوتر ایستاده و بهترین ها را به مشتریان ارائه دهد.

تابلوهای مغازه، بسته به سلیقه مشتریان در انواع گوناگونی مانند چلنیوم، ترموود، پلکسی گلاس و غیره و با بهترین و عالی ترین متریال، طراحی و ساخته می شوند.

2- تابلو چلنیوم

امروزه نام صنعت تابلو سازی، با تابلوهای چلنیوم، گره خورده است. تابلوهای چلنیوم، بدون شک پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی و محیطی می باشند که از نظر قیمت، فوق العاده اقتصادی بوده، ولی در عین حال، چشمگیر می باشند. تابلوهای چلنیوم از مواد چلنیوم و پلکسی گلاس تولید می گردند.

این تابلوهای نوین و جذاب، چند سالی است که وارد بازار شده اند، اما در همین مدت کم، تمام نگاه ها را به سمت خود جلب کرده اند.

آیا می دانید گروه صنعتی کسا از پیشگامان ساخت انواع تابلوهای چلنیوم در ایران می باشد؟ این مجموعه بهترین و اصولی ترین تابلوهای چلنیوم را طراحی و تحویل مشتریان می نماید.

3- تابلو استیل

تابلوهای استیل علاوه بر تابلوهای اماکن و مغازه ها، به عنوان راهنمای طبقات، تابلوی پزشکان و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارند.

همان طور که می دانید، استیل، یک متریال براق است، بنابراین استفاده از این متریال در تابلوها، باعث جلب توجه افراد می گردد. از این رو تابلوهای استیل از پرفروش ترین تابلوهای تبلیغاتی می باشند.گروه صنعتی کسا، انواع تابلوهای استیل را به سفارش شما عزیزان، طراحی و تولید می نماید.

جایگاه گروه صنعتی کسا در صنعت تابلو سازی

4- تابلو حروف برجسته

تابلوهای حروف برجسته، به جرات، شیک ترین تابلوهای تبلیغاتی و محیطی می باشند. در این تابلوها، حروف و اعداد، به صورت برجسته ساخته می شوند که از فواصل دور نیز، زیبا به نظر می رسند. تابلوهای برجسته، ظاهری متمایز به فضای مورد نظر شما می بخشند.

این تابلوها در انواع چلنیوم و استیل، قابل طراحی و ساخت می باشند. استفاده از نورپردازی به همراه این تابلوها در شب، بسیار شیک و گیرا است.

بهترین نمونه کارهای تابلوهای حروف برجسته را، در گروه صنعتی کسا خواهید یافت. طراحان خوش سلیقه در این مجموعه صنعتی، شکیل ترین تابلوهای حروف برجسته را برای شما طراحی خواهند کرد.

چرا باید گروه صنعتی کسا را انتخاب کنیم؟

گروه زیادی از تابلوسازان در کشور فعالیت دارند، اما آیا می دانید چرا باید گروه صنعتی کسا را انتخاب کنیم؟ دلایل انتخاب این گروه صنعتی را ذکر می کنیم:

1- قیمت مناسب

سفارش تابلو نیز مانند تمام خدمات دیگر، ابتدا از نظر قیمتی، توسط مشتریان، ارزیابی می گردد. مشتریان، همواره در تلاش هستند که بهترین تابلوهای تبلیغاتی را با مناسب ترین قیمت، سفارش دهند. به شما، این مژده داده می شود که گروه صنعتی کسا، بهترین قیمت گذاری را بر خدمات ارائه شده، خواهد داشت. قیمت های مناسب تابلوهای سفارشی در این مرکز، باعث جذب بالای  مشتریان در این مجموعه شده است.

2- ساخت تابلو در کمترین زمان ممکن

می دانیم که تحویل به موقع کالا و خدمات، اصل اول در رضایت مشتریان است. تحویل به موقع تابلوهای سفارشی باعث همکاری های گسترده، بین مشتریان و گروه صنعتی کسا گردیده است. این مجموعه، سفارشات مشتریان را در اسرع وقت، طراحی و تولید می نماید.

3- به کارگیری بهترین متریال

استفاده از متریال درجه یک توسط گروه صنعتی کسا، رمز موفقیت این مجموعه می باشد. به کارگیری بهترین متریال، تضمین کننده کیفیت تابلو است. استفاده از مواد مرغوب در ساخت انواع تابلو، سرلوحه کاری این مجموعه می باشد.

جایگاه گروه صنعتی کسا در صنعت تابلو سازی

4- ارسال به سراسر کشور

تفاوتی نمی کند، در کدام نقطه از کشور ساکن باشید، کافی است، تابلوی مورد نظر خود را سفارش داده و به آسانی در آدرس خود تحویل بگیرید. تمامی تابلوهای سفارشی در گروه صنعتی کسا، قابلیت ارسال در سراسر کشور را دارند.

عوامل موثر در قیمت تابلوی تبلیغاتی و محیطی

عوامل گوناگونی در قیمت نهایی تابلوهای تبلیغاتی و محیطی، اثرگذار می باشند. جنس متریال مورد استفاده در تعیین قیمت تابلو، نقش اساسی دارد، به طور مثال استیل یا مواد چلنیوم، قیمت های متمایزی دارند.

ابعاد تابلو از دیگر فاکتورهای موثر در قیمت نهایی انواع تابلوها می باشد. تابلوی حروف برجسته، به دلیل استفاده از میزان متریال بیشتر، گران تر از انواع دیگر است.

لطفا جهت سفارش ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی به سایت گروه صنعتی کسا https://kasagroup.co مراجعه نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار