در دیدار با فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید شد؛
در دیدار دکتر امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر نقش آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمک و رفع محرومیت زدایی در کشور و قدرشناسی از تلاش‌های مجاهدانه آنان تاکید شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 01 November 2021

به گزارش گروه استان های تابناک، در این دیدار، دکتر امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با قدردانی از زحمات مجموعه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: حضور امروز ما برای تقدیر از مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی ارتش در حفظ آرامش و تامین امنیت و رفع محرومیت در کشور است که صمیمانه قدرشناس این زحمات بوده و خواهیم بود.
وی به ظرفیت‌های ارتش در حل مشکلات کشور اشاره کرد و عنوان داشت: نظم و انظباطدر امور، استفاده از تکنولوژی‌های روز و نیرو‌های متخصص، پای کار بودن در همه مسائل کشور در کنار ولایت مداری ارتش جمهوری اسلامی ایران موجبات ترقی و آبادانی کشور در مناطقی که ارتش حضور دارد را بوجود آورده است.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور افزود: امروز امنیت مرز‌های کشور از یک سو و حضور جهادگونه و موثر ارتش برای خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم و یا حل مشکلات کشور در بحران‌های طبیعی مانند زلزله، سیل و یا مقابله با بیماری کرونا ارتش را در میان ملت در کنار سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی محبوب کرده است.
دکتر حاجتی اضافه کرد: در طول سال‌های اخیر تمام تلاش مسئولین کشور براساس تاکیدات مقام معظم رهبری بر تقویت بنیه دفاعی کشور و امنیت مرز‌های کشور عزیزمان با جهد و تلاش ارتش میسر شده و الحمدالله امروزه ارتش جمهوری اسلامی در بالاترین سطح خود در منطقه و جهان قرار دارد.
در این نشست، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به خدمات ارتش به مردم اشاره کرد و عنوان داشت: براساس شعار ارتش فدای ملت، وظیفه خود میدانیم در تمامی وضعیت‌ها برای حل مشکلات کشور و رفع محرومیت در کنار ملت شریف ایران باشیم.
سرتیپ حیدری اضفه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا با ایجاد بیمارستان‌های سیار، ورود بحران کرونا و کمک به وزارت بهداشت و درمان کشور، نیروی زمینی ارتش همراه مدافعان سلامت بوده و خواهد بود و ازکلیه ظرفیت‌های خود برای خدمت شبانه روزی به مردم و بخش درمانی دریغ نخواهد کرد.
وی یکی از اولویت‌های حوزه کاری نیروی زمینی ارتش که براساس فرامین مقام معظم رهبری (دامه برکاته) است را محرومیت زدایی خواند و افزود: در طول سال انقلاب و در دوران هشت سال دفاع مقدس همیشه ارتش پای کار خدمت رسانی و تامین امنیت مردم بوده است و در سال‌های اخیر با وجود مشکلاتی مانند بلایای طیبی زلزله و سیل، کرونا و ... در استان‌های مختلف کشور همواره ارتش نقش بسزایی در حل مشکلات مردم ایفا کرده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ضمن تشکر از مساعدت‌های دولت در رفع محرومیت بیان داشت: امروزه محرومیت زدایی در مناطقی شرقی کشور و ایجاد بستر‌های لازم برای آرامش و امنیت مردم یکی از اولویت‌های ارتش جمهوری اسلامی است که در آن نیز موفق بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار