در راستای حمایت از مددجویان انجام شد؛
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در راستای حمایت از مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ه) و سازمان بهزیستی کشور مبلغ ۸۶۳۴ میلیارد ریال به حساب این دو سازمان واریز کرد.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 20 October 2021

به گزارش گروه استان‌های تابناک و به نقل از اداره کل روابط عمومی وارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، دکتر امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از پرداخت ۸۶۳۴ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد حضرت امام (ره) در اجرای در اجرای بند‌های (۱۵) و (۱۹) مصارف جدول تبصره (۱۴) قانون بودجه سال جاری کل کشورخبر داد.
وی با اعلام خبرگفت: در راستای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد حضرت امام (ره) و براساس ردیف‌های ۱۵ و ۱۹ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری کل کشور این مبلغ به حساب این دو سازمان پرداخت شد.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور با تشریح پرداختی به سازمان بهزیستی عنوان داشت: در اجرای بند (۱۹) تبصره مذکور، ۲ هزار و ۶۶۶ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کشور پرداخت شد که با احتساب واریز مرحله قبل به مبلغ ۲۳ هزار ۹۹۹ میلیارد ریال در مجموع از ابتدای سال جاری تا به امروز مبلغ ۲۶ هزار ۶۶۵ میلیارد ریال به این سازمان برای حمایت از مددجویان پرداخت شده است.
دکتر حاجتی ادامه داد: در جهت حمایت‌های قانونی و در راستای اجرای بند (۱۵) مصارف جدول تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، مبلغ ۵ هزار و ۹۶۸ میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است که با احتساب ۵۰ هزار و ۸۳۶ میلیارد ریال واریزی مرحله اول در سال جاری در مجموع مبلغ ۵۶ هزارو ۸۰۴ میلیارد ریال از این محل به حساب کمیته امداد حضرت امام (ره) پرداخت شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار