پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی و آنلاین در کشور، تمامی امور ثبتی از جمله ثبت شرکت و ثبت برند را به صورت کاملاً آنلاین و با ارزانترین تعرفه در سراسر کشور انجام می دهد.
کد خبر: ۱۰۰۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 18 October 2021

ثبت برند به صورت آنلاین در سامانه آنلاین پایدار ثبت

برای این که تمامی امور ثبتی سازمان و شرکت خود را به دست یک تیم متخصص حقوقی و باتجربه بسپارید که در زمینه امور ثبتی تجربه ثبت برند و ثبت شرکت برای برندها و شرکتهای معتبری را دارند به راحتی می توانید در محیط کاری یا منزل خود از طریق تلفن هوشمند و سیستم خود وارد وبسایت پایدار ثبت شده و در صفحات مختلف اطلاعات و فرم های مورد نظر را پر کنید.

در ادامه به شما توضیح می دهیم که چگونه در محیط کاری خود با کمترین هزینه و به صورت کاملاً آنلاین می توانید برند و شرکت خود رابه ثبت برسانید و از مزایای بسیار زیاد آن بهره مند شوید.

برندینگ یا ثبت برند؟

کسب و کارهایی که در زمینه های مختلف فعالیت می‌کنند بعد از کسب مجوزهای مختلف باید بتوانند برند خود را نیز به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانند تا از این طریق از مزایای بسیار زیادی که ثبت برند دارد و باعث می‌شود تا کسب و کار شما در نظر مشتریان محبوبیت بیشتری داشته باشد و البته فرصت سوء استفاده را نیز از رقبا می گیرد، بهره مند شده و به بهترین شکل ممکن بتوانید به سود و درآمد بسیار بالایی از این طریق دست پیدا کنید.

عملیات برندینگ که در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های کشورمان انجام می‌شود با عملیات ثبت برند کاملاً متفاوت است و شما تا زمانی که برند خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت نرسانده باشید نمی توانید از مزایای که برای برندها وجود دارد استفاده کنید و نمایندگی های مختلف را در شهر های متفاوتی با هدف ارتباط سریعتر با مشتریان و البته جذب و فروش بالاتر دایر کنید.

ثبت برند به صورت آنلاین در سامانه آنلاین پایدار ثبت

تا زمانی که شما ثبت برند خود را به صورت کاملا قانونی انجام نداده باشید این امکان برای شما وجود ندارد که در صورت بروز هرگونه مشکل از طرف رقبا و دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها بتوانید از آنها شکایت کرده و جلوی سوء استفاده آنها را نسبت به نام برند شما و جذب مشتریانتان بگیرید.

ثبت برند به صورت آنلاین

همه ما از روال کارهای اداری در کشورمان مطلع هستیم و می‌دانیم که انجام دادن کارهای اداری و گرفتن امضا ها و مجوزها و تاییدیه های مختلف که دردسرها و بالا پایین رفتن های مختلفی را دارد.

ثبت برند به صورت آنلاین در سامانه آنلاین پایدار ثبت

برای ثبت برند نیز شما دو راهکار پیش رو دارید. در روش اول می توانید از طریق سامانه های مربوط به ثبت برند ابتدا کارهای درخواست و مجوز خود را ارائه نموده و سپس برای ثبت برند خودتان به صورت حضوری اقدام نمایید که مراحل اداری مختلفی از جمله پر کردن پرونده ها و پوشه های مختلف و تاییدیه های مختلف را به همراه خواهد داشت.

این مراحل در کنار دردسرهایی که برای شما دارد ممکن است وقت و هزینه بسیار زیادی را نیز از شما هدر بدهد و باعث شود تا فرصت زیادی را برای رسیدن به امور کسب و کار خود نداشته باشید و یا مجبور شوید برای این کار یک وکیل متخصص را با هزینه های بسیار بالا استخدام کنید.

برای رها شدن از تمامی این دغدغه ها پایدار ثبت تمامی امور مربوط به ثبت برند و لوگو تجاری شما را به صورت کاملاً آنلاین انجام می دهد و شما برای اینکه بتوانید برند و لوگو تجاری خود را به صورت کاملا آنلاین به ثبت برسانید به راحتی می توانید از طریق وب سایت در چند دقیقه اطلاعات و فرم های مورد نظر را پر کرده و آنها را در اختیار تیم حقوقی ما قرار دهید.

تیم حقوقی پس از بررسی تمامی مدارک و اطلاعات شما در صورتی که هیچ گونه ابهام و نقصی در مدارک و اطلاعات وجود نداشته باشد، تمامی مراحل ثبت برند را به صورت کاملاً آنلاین انجام می دهد.

اینکه شما بتوانید امور مربوط به ثبت برند خود را با این هزینه های بسیار پایین به یک تیم متخصص و باتجربه بسپارید قطعا می تواند در کاهش هزینه های شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و البته اعتماد و اطمینان شما را نسبت به سرعت و کیفیت عملیات ثبت برند بالاتر می‌برد تا در سریعترین زمان ممکن بتوانید برند خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت رسانده و از مزایای آن استفاده نمایید.

ارزانترین تعرفه ثبت برند

یکی دیگر از دغدغه هایی که بسیاری از شرکت ها و سازمان ها در هنگام ثبت برند با آن روبرو هستند هزینه های بسیار زیادی است که برخی از موسسات و مراکز برای ثبت برند از آنها دریافت می‌کنند.

با توجه به اینکه تمامی امور مربوط به ثبت برند در وبسایت پایدار ثبت به صورت کاملاً آنلاین انجام می شود، کاهش هزینه های ثبت برند می‌تواند اولین و مهمترین مزیت استفاده از این خدمات باشد که شما فقط لازم است تا مدارک و اطلاعات خود را از طریق سیستم و گوشی هوشمند خود بر روی وب سایت بارگذاری نمایید و نیازی به پر کردن پوشه ها و هزینه های مختلفی که برای ایاب و ذهاب و دیگر موارد قرار است بپردازید، نخواهید داشت.

علاوه بر این پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی آنلاین ثبت برند و ثبت شرکت سعی کرده است تا ارزانترین تعرفه ثبت برند در ایران را ارائه نماید تا با کمترین هزینه کسب و کارهای مختلف به خصوص کسب و کارهایی که در ابتدای راه توسعه خود هستند بتوانند برند خود را به صورت کاملا آنلاین به ثبت برسانند و در ادامه از مزایای بسیار زیادی که برندها دارند استفاده کنند.

شرایط ثبت برند و لوگو تجاری

قبل از اینکه کارهای مربوط به ثبت برند خود به صورت آنلاین را انجام دهید بهتر است نکاتی را در مورد شرایط ثبت برند و هزینه ثبت برند در نظر داشته باشید تا بتوانید به راحتی یک نام و لوگوی تجاری کامل مناسب را برای برند خود انتخاب نمایید.

برای این که تمامی شرایط ثبت برند را به صورت کامل رعایت کرده باشید بهتر است ابتدا استعلام های لازم را از مراکز و موسسه هایی که در زمینه ثبت برند فعالیت می‌کنند دریافت نماید، بتوانید یک برند کاملاً منحصر به فرد داشته باشید و با برند ها و لوگو های تجاری که قبلاً به ثبت رسیده‌اند آشنایی کامل داشته باشد زیرا یکی از مهمترین شرایط ثبت برند این است که نام و لوگوی تجاری که برای برند خود انتخاب می کنید به هیچ عنوان نباید شبیه برندهای ثبت شده قبلی باشد و کاملاً باید از یک برند و لوگو تجاری متمایز استفاده کنید.

برند شما به عنوان بیانگر و معرف تمامی فعالیت‌ها و خدمات شما، باید در همان نگاه اول که مشتری به نام و لوگوی شما را مشاهده می کند، تمام خدمات شما را بیان کند و در صورتی که مشتری با نگاه کردن به برند و لوگوی تجاری شما دچار کج فهمی و گنگی شود، نام و لوگوی تجاری شما قطعاً در مراحل ثبت برند رد خواهند شد.

برای نام برند نیز می‌توانید از نام های کاملاً اختصاصی و جدید استفاده کنید و اگر از نام‌های مشاهیر و افراد بزرگ همچنین نامه های رسمی ثبت شده در کشور استفاده کنید قطعاً برند شما را به صورت کامل به ثبت نخواهد رسید.

برای مشاوره در هر کدام از زمینه ها باید از افراد متخصص کمک بگیرید که پایدار ثبت از طریق سامانه آنلاین خود به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه امور مربوط به ثبت برند و شرایط هزینه های آن می باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار