اگر تمایل داشتید که به این شهر سفر کنید و از آن دیدن کنید، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید. ما در ابتدا نکاتی را درباره سفر به این شهر به شما می­گوییم و در نهایت روشی برای خرید بلیط هواپیما ارزان به مقصد اهواز را با شما در میان می­گذاریم. پس تا انتها با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۰۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 16 October 2021

شهر اهواز یکی از زیباترین شهرهای جنوبی ایران است که در فصول مختلف سال، پذیرای گردشگرانی است که تصمیم دارند برای گشتن در این شهر و بازدید از جاذبه­های گردشگری آن، به این شهر سفر کنند. اگر تمایل داشتید که به این شهر سفر کنید و از آن دیدن کنید، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید. ما در ابتدا نکاتی را درباره سفر به این شهر به شما می­گوییم و در نهایت روشی برای خرید بلیط هواپیما ارزان به مقصد اهواز را با شما در میان می­گذاریم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

نکاتی درباره سفر هوایی به اهواز

چه زمانی به اهواز سفر کنیم؟

شهر اهواز یکی از گرم­ترین شهرهای ایران است. پس اگر قصد داشتید به این شهر سفر کنید، از سفر در فصل تابستان به این شهر پرهیز کنید. هوای گرم اهواز که از خرداد آغاز می­شود و تا پایان تابستان ادامه دارد، برای افرادی که ساکن این شهر نیستند و به این هوا عادت ندارند، کمی غیر قابل تحمل است. فصل زمستان نیز معمولا در این شهر میزان بارندگی زیاد است و شاید نتوانید به خوبی از آن دیدن کنید. بهترین زمان برای سفر به اهواز بین فروردین و اردیبهشت و همچنین فصل پاییز است که هم هوا خنک است و هم میزان بارندگی به حدی نیست که به برنامه گردش و تفریح شما آسیبی وارد کند.

در اهواز کجاها را بگردیم؟

شهر اهواز جاذبه ­های گردشگری فراوانی دارد که می­توانید از آنها دیدن کنید. پل سیاه و پل سفید اهواز، دو تا از جاذبه­های گردشگری معروف این شهر می­باشند که برای عکس گرفتن نیز بسیار مناسب و جذاب هستند. آبشار پل هفتم نیز یکی از زیباترین جاذبه­های این شهر است. آبشار رنگارنگی که به طولانی­ترین آبشار مصنوعی خاورمیانه نیز معروف می­باشد.

با چه وسیله­ای به اهواز سفر کنیم؟

از طریق وسایل نقلیه مختلفی می­توانید به اهواز سفر کنید. اگر ساکن شهری نزدیک اهواز باشید، می­توانید با اتومبیل شخصی و یا حتی اتوبوس به این شهر سفر کنید و هزینه کمتری را بابت رفت و آمد خود به این شهر بپردازید. شهر اهواز ایستگاه راه آهن نیز دارد و می­توانید با قطار هم به این شهر سفر کنید. گزینه دیگر سفر هوایی به اهواز است. اگر ساکن شهری هستید که خیلی از اهواز دور است، بهتر است با خرید بلیط هواپیما، به صورت هوایی به این شهر سفر کنید و خستگی راه و جاده را به جان نخرید.

خرید بلیط هواپیما اهواز

برای سفر هوایی به اهواز، می­توانید از طریق سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، بلیط هواپیما تهران اهواز را با بهترین قیمت خریداری کنید. برای این کار کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، شهر تهران را بعنوان مبدا و اهواز را بعنوان مقصد انتخاب کرده و در نهایت تاریخ سفرتان را مشخص کنید. سپس اسنپ تریپ بلیط­ های مختلفی را به شما پیشنهاد می­دهد که می­توانید از بین آنها، مناسب­ترین را انتخاب کرده و خریداری کنید. برای بازگشت خود نیز می­توانید از همان ابتدا بلیط هواپیما اهواز تهران را خریداری کرده و هزینه هر دو بلیط را بصورت آنلاین پرداخت نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار