کد خبر: ۱۰۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 24 September 2015
استاندار البرز با بیان اینکه نقشه اطلس درمانی شهرهای استان البرز تهیه می‌شود، گفت: احداث مراکز درمانی توسط بخش خصوصی و دولت تنها در یک منطقه از جمله شمال شهر کرج به مصلحت مردم نیست.

سید حمید طهایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس شاهد رژه خوب و باشکوه نیروهای مسلح در استان البرز بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که طبق اعلام رئیس‌کل دادگستری البرز یک سری از ارگان‌های دولتی البرز در زمین‌خواری همکاری می‌کنند، افزود: به عنوان نماینده دولت همواره پیگیر اخذ این اراضی هستیم.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه زمین‌هایی در شمال شهر کرج با کاربری درمانی سال‌ها رها و به بخش خصوصی واگذار شده تا بیمارستان احداث کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه این مهم تاکنون اجرایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه سند این اراضی به نام دولت است، تصریح کرد: در نظر داریم در سطح استان البرز نقشه اطلس درمانی شهر را تهیه کنیم چرا که نباید همه مراکز درمانی در یک منطقه نظیر شمال شهر مستقر و جانمایی شود.

طهایی با بیان اینکه پیشنهاد ما این است که درمانگاه‌ها و مراکز درمانی در سطح شهرهای استان توزیع شود تا دسترسی مردم راحت باشد، یادآور شد: احداث مراکز درمانی توسط بخش خصوصی و دولت تنها در یک منطقه از جمله شمال شهر کرج به مصلحت مردم نیست.

وی با تاکید بر اینکه کلیه بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و درمانگاه‌ها باید در سطح شهر پخش شود، اظهار داشت: این مهم سبب می‌شود مردم با آسودگی خاطر بیشتری به مسائل درمانی خود بپردازند و دغدغه ذهنی دیگری را متحمل نشوند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه این اراضی و تغییر کاربری آن‌ها در اختیار دولت است، خاطرنشان کرد: کاربری‌ها بر اساس نیاز کل شهر تعیین می‌شود از این رو کاربری تعریف شده چند بیمارستان در این منطقه به مصلحت نیست به همین منظور ممکن است این اراضی با توجه به نیاز استان به هر موسسه و نهادی واگذار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار