تابناک-امام جمعه بندرعباس خواستار افزایش سهم جوانان هرمزگان در مدیریت عالی کشور شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 11 October 2021

هر خانه در هرمزگان باید به کارخانه صنایع دستی تبدیل شود/سهم هرمزگان در مدیریت عالی کشور باید افزایش یابدحجت الاسلام والمسلمین محمد علی عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در آيين تکریم و معارفه استاندار هرمزگان ضمن تبریک ایام ربیع الاول اظهارداشت: ظرفیت های هرمزگان بر کسی پوشیده نیست و شهر بندرعباس یکی از شهرهای مهم و استراتژیک کشور است و ۲ بار تاکید رهبری بر اهمیت و جایگاه این شهر در کنار ظرفیت های عظیم این استان به خصوص ظرفیت نیروی انسانی می افزاید و همدلی شیعه و سنی ظرفیت بزرگی خلق کرده است‌.


وی افزود: هرمزگان به عنوان دالان اقتصادی کشور و صنایع عظیم و ظرفیت خوب سواحل بر اهمیت این استان افزوده است؛ در دنیا پیشرفته ترین شهرها شهرهای بندری و ساحلی هستند و ما تا وضعیت مطلوب در هرمزگان فاصله زیادی داریم که قطعا با اقدامات در گام دوم انقلاب به نقطه مطلوب خواهیم رسید.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد:وضعیت فقر در هرمزگان جایگاه خوبی ندارد و فقط ۳ استان در کشور پایین تر از هرمزگان هستند، ظریف بیکاری در هرمزگان هم بسیار بالا است و رابطه معنادار بین این دو حقیقتی را بیان می کند که مشکلات زندگی مردم ناشی از این حقیقت انکار ناپذیر است.

وی ابراز داشت: متاسفانه جوانان هرمزگانی کمترین بهره را از ظرفیت های استان دارند و ثبت  شهر بندرعباس به عنوان شهر خلاق صنایع دستی نشان می دهد که ما در گذشته جایگاه ارزشمندی داشتیم و امروز این صنعت باید رونق یابد و هر خانه ما تبدیل به کارخانه در حوزه صنایع دستی شود.

نماینده ولی فقيه در استان تصریح کرد: جوانان هرمزگان مایلند بتوانند در مدیریت عالی کشور سهمی داشته باشند که ما متاسفانه در این حوزه وضعیت خوبی نداریم و انتظار داریم این شرایط فراهم شود و در دوره جدید با کادرسازی ای که انجام می شود مدیران استان بتوانند در سطح ملی مورد استفاده قرار گیرند.
وی با اشاره به دوره مدیریت همتی بیان کرد: استان در این دوره دچار سیاسی کارها نشد و د این دوران زحمات و تلاش های زیادی کشیده شد ‌که من به سهم خودم و از طرف مردم هرمزگان از ایشان تشکر می کنم.
عبادی زاده در پایان برای مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان نیز آرزوی توفیق کرد و گفت: امیدوارم استان هرمزگان بتواند جایگاه خودش را در کشور هم در سطوح مدیریت عالی و هم در سطوح مدیریت میانی ارتقا دهد.

هر خانه در هرمزگان باید به کارخانه صنایع دستی تبدیل شود/سهم هرمزگان در مدیریت عالی کشور باید افزایش یابد

هر خانه در هرمزگان باید به کارخانه صنایع دستی تبدیل شود/سهم هرمزگان در مدیریت عالی کشور باید افزایش یابد

هر خانه در هرمزگان باید به کارخانه صنایع دستی تبدیل شود/سهم هرمزگان در مدیریت عالی کشور باید افزایش یابد

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار