از سوی رئيس جمهوری اسلامی ایران؛
تابناک- آيت الله دکتر سید ابراهیم رئيسی، رئيس جمهوری اسلامی ایران، حکم انتصاب مهندس مهدی دوستی به سمت استاندار هرمزگان را صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳ 11 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،در متن حکم آيت الله دکتر سید ابراهیم رئيسی، رئيس جمهوری اسلامی ایران، خطاب به مهندس مهدی دوستی آمده است:

 

با توجه به پیشنهاد وزیر محترم کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ هيأت محترم وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "استاندار هرمزگان" منصوب می شوید.

 

امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی و اهتمام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض، کوشا باشید و در توسعه زیرساخت‌های استان به ویژه در حوزه اقتصاد دریا و اقتصاد انرژی و همچنین ارتقای موقعیت استان در زمینه گردشگری با استفاده از ظرفیت جوانان مستعد آن استان و تعامل بایسته با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مجدانه تلاش کنید.

 

توفیقات آن جناب را در انجام وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار